Plaubel Peco Supra II palkkikamera - 200€ Äärimmäisen vähälle käytölle jäänyt upea laite kaipaa uutta omistajaa. Palje ehjähkö, joistain kohdin uloin pahvikerros irvistää aavistuksen. En osaa sanoa vaikuttaako kuviin. Liitteenä muutama ottamani kuva. Toisen kuvan valovuodot ovat uskoakseni ennemmin kasetin kuin palkeen ominaisuus. Muutoin ehjässä kunnossa. Mukaan myös filmikasetteja. Rodenstock-Rotelar 270mm 5,6-64 - 150€ 1/400 nopein suljinaika. Suljin vaikuttaa pirteältä. Linssipinnat naarmuttomat. Gitzo Gilux Studex jalusta - 100€ Järeä ja korkea. Keskipalkin kiristys ei pelitä. En tiedä saako varaosia. Jalkojen korkeussäädöt toimivat hyvin. Yht. 450€ Lisäkuvia voin laittaa toiveiden mukaan. Etsinnässä vielä kahden muun koon perät, katsotaan löydänkö varastosta. Myydään mieluusti yhdessä. Tarjoukset huomioidaan. Muutama Linkki: Kamera ebay - http://www.ebay.co.uk/itm/Pluable-Peco-Supra-II-4x5-w-Kodak-Ektar-8-1-2-f6-3-lens-Xtra-Board-/162172840218?hash=item25c241291a:g:q9kAAOSw65FXtTg0 Optiikka ebay - http://www.ebay.co.uk/itm/RODENSTOCK-Rotelar-270mm-5-6-Synchro-Compur-1-/171957648126?hash=item2809797afe%3Ag%3AETIAAOSw37tWDRKK
Re: Myydään Plaubel Peco Supra II + Rodenstock-Rotelar 270mm + Gitzo Gilux Studex Hei, jalusta voisi kiinostaa. Tarjoan 100e sis. toimitus Vantaalle (Matkahuollon lähipaketti vissiin noin 10e). Onhan mukana myös tuo kuvan kinopää? T, Juha (jt.kauppila(at)kolumbus.fi)
Re: Myydään Plaubel Peco Supra II + Rodenstock-Rotelar 270mm + Gitzo Gilux Studex HUOMIO!!! Tuo on minun laite! EI VOI OLLA MYYNNISSÄ!!!!!!!
Re: Myydään Plaubel Peco Supra II + Rodenstock-Rotelar 270mm + Gitzo Gilux Studex No nyt täytyy myöntää että hävettää ja nolottaa Enpäs tuossa iltayön väsymyksessäni hokannut että tuo ilmoitus on tosiaan kaksi kuukautta vanha ja todennäköisesti ollut samaan aikaan täällä, kuin toisella myyntipalstalla mistä itse tuon hankin.. Enpähän newbienä heti hokannut että nuo vanhat ilmot pompsahtaa tuonne alkuun jos joku käy niitä päivittämässä, eikä tosin ollut laitettu myydyksikään! Myönnän erehdykseni ja pyydän anteeksi tätä sekaannusta. Yritän saada yhteyttä alkuperäiseen myyjään ja selvitän tilanteen kanssaan. Jos ylläpito lukee tämän, niin minun puolestani voi poistaa\lukita otsikon..