Myytävä tuote: *Filmiskanneri** Hinta: *** 700 EUR Paikkakunta: ***jyväskylä* Tuotteen kuvaus: *Nikon Super Coolscan 8000ED Filmiskanneri.Ainanki 35 ja120mm.filmilleTällä pystyy negatiivit ja diat kopioimaan tietokoneelle sekä ilm.valokuvatkin. Netistä löytyy täyd tiedot kun hakee koneen mallilla. Lisään tiedot/linkin tänne kun saan aikaiseksi Laite on hyvässä kunnossa ja ollut vähäisellä käytöllä ikänsä,itse oon negatiiveja käsitellyt tällä johon erinomainen laite.Kannessa naarmu josta kuva Johdot mukaan+Negatiivisyöttölevy,löytyy muutama muukin sopimuksen mukaan.Ollut alunperin valokuvaamon käytössä joten pitäisi olla laadukas Varusteita mukaan hinnasta riippuen ** Tuotteen kunto:Hyväkuntoinen laite. Toimitusehdot: Nouto/Sopimuksen mukaan mahd.toimituskin esim.etelä savo,etelä Karjala Yhteydenottotavat: Sähköposti krissukorpinen@gmail.com,0449290267,tai tätä kautta yhteydenotot yv:nä Lisääthän ilmoitukseesi myös selkeät kuvat myytä
Ok,näin olen antanut itselleni kertoa.Mutta täytyykin käydä netistä kattelee tarkemmin mikä tämä nyt sitte oikeesti onkaa kun en näistä teknisistä niin ymmärrä Kiitti muuten ku vinkkasit ja saa laittaa tietoa tulemaan jos satut olemaan selvillä näistö
Ihan mielenkiinnosta kyselen, millä koneella (ja käyttöjärjestelmällä) olet käyttänyt tuota? Liitäntähän on SCSI tai Firewire, eikä nykykoneissa taida olla sille sopivuutta. Oletko asentanut koneeseesi lisäkortin portteja varten?
FireWire.Itellä tämän kanssa käytössä HP läppäri ubuntun käyttiksellä&Vuescan ohjelmalla.tuossa sopiva liitäntä löytyy.Oli joskus HPöytäkoneessa kiinni sovittimella(5€ marskidata).Ei oo ollu ongelmaa tuossa mielessä mutta joo ei tuota liitäntää monissa uusissa ole ollenkaan.
Itsellä sama skanneri ja toimii Macissa hyvin Firewire-Thunderbolt-adapterilla. Ja vielä jopa Thunderbolt2-3 -adapterin avulla.