Myydään: Mamiya RZ 67-käyty huolossa vuoden alussa Mustonen&Laine mamiya sekor Z 127mm f 3.5-32+120 perää+kuilu etsin -590€ JA ERIKSEEN MYYNISSÄ OBJEKTIIVI: mamiya sekor Z 180mm f 4.5-45 -390€ kaikki toimii moitettomasti, ei naarmuja, vähän käytetty ja näyttä uudelta sis.ALV 22% yhteyttä: albert.bjorklund@hotmail.com 040-5637 147
Vs: MAMIYA RZ 67 Käytät siis ilmoituksessasi luvatta jonkun toisen tahon kuvaa eri tuotteesta kuin mitä olet myymässä... http://www.light-studio.ru/content/uploads/Mamiya%20RZ67%20Pro%20II%20brait.jpg Sen verran soisi valokuvaajan osaavan ja yrittävän, että ottaa itse kuvan siitä tavarasta, mitä myy.
Vs: MAMIYA RZ 67 Kuva on ottanut minun kaveri Venäjältä, olen laitanut sen koska minun kamera näyttä ihan samalta, lisäksi pitäisi olla toinen obiska. En pysty kuvamaan sen vuoksi että studiossa on remontti ja hirveä sotku
Vs: MAMIYA RZ 67 Kamera näyttää samalta, mutta ei ole sama. Ja objektiivikin on eri kuin kuvassa. Eli aikamoisen harhaanjohtava mainos.
Vs: MAMIYA RZ 67 Minulle ei tästä oikein selviä hinta. Tuskin olen ainoa. Voisiko esillä olla pakettihinnat rungon kanssa?