Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYDÄÄN Mamiya RB67 *varattu*

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana jesalonen, 18 Huhtikuu 2014.

    Piti tällainenkin kokeilla, mutta ei oikein sovellu meikäläisen flaneerailevaan kuvausmetodiin... eli: Mamiya RB67 Pro-S -runko, Mamiya-Sekor C 127/3.8 -optiikka, kuilutähtäin ja 1 perä. Rungossa pieniä maalikulumia, lasipinnat virheettömät ja suljin vapaa öljystä. Huollettu joitain vuosia sitten. Testattu myös filmillä toimivaksi, flickrissä on muutamia esimerkkikuvia Jari Salonen

    Pannaan hintapyynnöksi 180 €, jolloin ainakaan kilohinta ei pitäisi olla kovin paha. Ainahan saa tarjota, ja etenkin vaihdot kinokalustoon kiinnostavat.

    EDIT. Mukana on siis mainittujen komponenttien lisäksi alkuperäinen etutulppa ja vvs, ei muita varusteita.
     

    Liitetyt tiedostot:

  1. keegan

    keegan Well-Known Member

    8 463
    1 397
    113
    Vs: Mamiya RB67

    Kannattaisi ehkä ainakin suurin piirtein mainita, minkätyyppisestä kinokalustosta olet ensisijaisesti vaihdossa kiinnostunut. Porukalla voi olla kaapissa hyvinkin monenlaista rompetta.
     
  2. Vs: Mamiya RB67

    Ihan kaikenlaisesta.
     
  3. Olli Knuuttila

    Olli Knuuttila Well-Known Member

    3 218
    405
    83
    Vs: Mamiya RB67

    Missäs tuo laite on, voisin olla kiinnostunut, mutta olen Mikkelissä ja haluaisin tehdä kaupat kasvotusten? Vaikka en minä kasvoista ole kiinnostunut vaan laitteen kunnosta.
     
  4. Vs: Mamiya RB67

    Ai joo,olennainen unohtui, pahoittelen: Espoossa.
     
  5. Vs: Mamiya RB67

    Pahus. Mulla olis itelle liian hyvä Nikon F5. Aivan liikaa ominaisuuksia mun käyttöön mutta ite oon kameran kanssa Oulussa ja etelään ei ole kulkua... Ei sattuis kiinnostamaan ja olemaan tiedossa pohjoisen reissua  lähiaikoina :)
     
  6. keegan

    keegan Well-Known Member

    8 463
    1 397
    113
    Vs: Mamiya RB67

    Mainittakoon vielä, että myynnissä oleva Pro S on perusmallia kehittyneempi, mm. turvamekanismit (esim. kaksoisvalotuksen esto) ovat paremmat.
    Jos itsellä ei jo olisi, niin ostaisin: mainio peli.