Myyn otsikon mukaisen objektiivin rahoittaakseni uuden 35mm Summiluxin hankintaa. Objektiivi on ulkoisesti, optisesti ja mekaanisesti moitteettomassa kunnossa, ainoastaan vastavalosuojan reunassa on pieni naarmu/kolo. Lasi ei ole 6 bittisesti koodattu, joten M8:n kanssa se vaatii koodauksen. Halvimmin koodaus onnistuu linkin mukaisella setillä http://matchtechnical.com/coderkit.aspx, hintaa 70 taalaa +postit. Lasi majailee Vantalla. Kaupat mieluiten kasvotusten, mutta toki postittaminenkin ostajan kustannuksella onnistuu. Kuvia lähetän mielelläni pyydettäessä, tähän hätään minulla ei niitä ole. Yhteydenotot yv:nä, sähköpostitse jyrkialanen(ät)jippii.fi tai puhelimitse 050-5883848. Hp 1950e
Vs: Leica Summilux M 50mm 1.4 Asph Black Pieni sivuhuomautus, että mikään pakko ei noita minun mielestä ole koodata M8:nkaan kanssa. Itsellä on nyt zeiss 28mm, summicron 35mm ja voigtländerin 15mm M8:ssa, yhtäkään ei ole koodattu, eikä mitään ongelmia ole.
Vs: Leica Summilux M 50mm 1.4 Asph Black Uudet 35mm Summiluxit ovat muuten melko harvassa. Hong Kongissa uusien hinnat nousseet jo 4200 euroon, koska niitä on niin vähän saatavilla. Suomessa, Norjassa, Ruotsissa ja Virossa (jotka olen tarkastanut) jonotusaika 2-3kk, ehkä. Anteeks offtopic, mutta kun kerran jo olit ylhäällä
Vs: Leica Summilux M 50mm 1.4 Asph Black Ei mitään Tämä asia on tiedossani ja jonossa ollaan... Ajattelin kuitenkin olla ajoissa liikkeellä rahoituksen kanssa, sillä Suomessa tahtovat myös m-objektiivien (etenkin hinnakkaiden) myyntiajat venyä melko pitkiksi, käyttäjiä on kuitenkin melko vähän.
Vs: Leica Summilux M 50mm 1.4 Asph Black Hei Pax. Laitoin sinulle yv:n, mutta todettakoon nyt tässä julkisestikin, että yv:si eivät jostain syystä ole tulleet perille. Luen palstaa päivittäin, ja yv:istähän tulee ilmoitus myös sähköpostiin, mutta viestikansiossani ei ole lähettämiäsi viestejä. Kiitos kiinnostuksesta ja pahoittelut, että et ole saanut minua kiinni. Onko muilla ollut yksityisviestien kanssa samanlaisia kokemuksia? Niin, ja lasi on siis näillä näkymin myyty. Odottelen rahojen saapumista tililleni Saksasta ja sen jälkeen lähtee paketti postiin. Jos rahoja ei jostain syystä kuulu, niin palaan kiinnostuneiden kanssa asiaan.