Eli keskari olisi hakusessa. Eritoten 645 kiinnostaa mutta muitakin saa ehdottaa. Suurimpana kriteerinä kasettiperä! Yv tai maili.
Vs: mamiya 645, bronica etrs jne Multa löytyisi seuraavanlainen Zenza Bronica GS-1 kalusto. Sen kun hankkii ei muuta tarvitse, olen myymässä sitä pois kun sain yhdestä huutokaupasta Mamiya RB paketin. Ei näin paljon rählää mutta riittävästi siihen mitä nykyään kuvaan. Olen ajatellut paketista pyytää 1200 €, tarjotakin voi, mutta alta tonnin tarjouksia en ota käsittelyyn. Kameralla on kuvattu viimeksi 2 vk sitten eli täysin toimiva paketti. Tämä paketti on nyt sitten vaihtanut omistajaa. T. Jarmo Nummenpää
Vs: mamiya 645, bronica etrs jne Jos löytyy kaksi ostajaa jotka sopuisasti saavat sovittua kuinka jakavat hilppeet niin kyllä jakaminen on mahdollista. Mutta kokemuksesta tällaisen setin myyminen pieninä osina tuottaa hirveesti hommaa, vähän rahaa, ja lopuksi sulle jää vielä kasa rompetta jota kukaan ei halua ostaa erikseen. Mutta esim. jollekin seuralle olis tässä valtavan hyvä rullafilmi kaluston perusta, eikä tarvitsisi aina tapella kun esim. runkoja + prismoja ja kasetteja olisi tuplasti.
Vs: mamiya 645, bronica etrs jne Juu on se stressaavaa, jos uhkaa jotain osia jäädä sit nurkkiin. Mutta kyllä yleensä osina saa enemmän rahaa JOS onnistuu kaiken myymään.
Vs: mamiya 645, bronica etrs jne Mulla on yksi vaihto viritys tuossa ke-to, jos ei onnistu niin katsotaan sitten tuota pilkkomista. Ja viritys oli sen laatuinen että en enään omista mitään tuosta Zenza-paketista. T. Jarmo