Myytävä tuote: Nikon Z7 + linssit Hinta: 2870 EUR Paikkakunta: Klaukkala Tuotteen kuvaus: Nikon Z7, 50mm 1.8 Z, 24-120mm F4 Z Tuotteen kunto: Erinomainen Toimitusehdot: Nouto, voin postittaa pienemmät tavarat Yhteydenottotavat: yv Myynnissä: -Nikon Z7, myydään vähentyneen tarpeen vuoksi. Olen ostanut Verkkokauppa.comista vuoden 2021 alkupuolella eli ei enää takuuta. Kamera kuitenkin erittäin hyvässä kunnossa ja käytetty hyvin vähän. Kennossa yksi pieni pölypallo jota en ole jaksanut putsata, mutta lienee helppo itse putsata. Mukaan Meiken MK-Z7G -kahva jolla saa vähän lisäkorkeutta kameran kahvaosioon. MYYTY Suljinmäärä 5942. Mukaan saa alkuperäisen paketin halutessaan. Mukaan myös laturit (usb- ja verkkovirta-) ja akku ja muu paketin sisältö. Akun kunto 0 (paras). Hp: 1600e. MYYTY -Nikonin FTZ-adapteri (v1). Hyvässä kunnossa. Hp: 120e. Myyn tämän vasta kun runko tai molemmat Z-linssit myyty. MYYTY -Nikonin oma akkukahva MB-N10 ja yksi akku EN-EL15C. Olen ostanut kahvan Rajalasta 30.1.2023 käytettynä, erittäin hyvässä kunnossa, akun kunto 0 (eli paras) Hp: 150e sis. akun. MYYTY -Nikon Nikkor Z 24-120 F4 S. Vähän käytetty, olen ostanut Rajalasta 19.2.2023 käytettynä, takuuta ei jäljellä. Erittäin hyvässä kunnossa. Mukaan tulpat ja vastavalosuoja. Hp: 850e. MYYTY -Nikon Nikkor Z 50mm 1.8 S. Olen ostanut Kameraliikkeestä toukokuussa 2021, eli ei enää takuuta. Melko vähän käytetty. Mukaan tulpat ja vastavalosuoja. Erittäin hyvässä kunnossa Hp: 420e. MYYTY -SanDisk Extreme Pro CFexpress (Type B) 64GB -muistikortti. Myyn tämän kameran mukana tai vasta kun kamera myyty. Hp: 100e. Useamman linssin tai kameran + linssin yhteisostosta voidaan neuvotella jokin fiksu pakettihinta. Kuvia, Z7: Kuvia, Z-linssit: Lisää kuvia saa pyydettäessä. Sijainti Klaukkala, kulkeutuu lähiseuduille ja välillä Helsinkiin tai harvemmin Hämeenlinnan paikkeille. Mieluiten nouto, pienemmät tavarat voin postittaa.