Vs: sportsss Sinänsä ihan kiva, mutta nuo tummat kengät nousevat esille aika nopeasti. Niillä ja taustalla on niin suuri kontrastiero muuhun kuvan tummuuteen nähden. Ehkä valkoiset, vaaean punaiset olisi toiminut mukavammin.. Mutta minkäs teet jos mallilla ei ole muuta. Hauskaa tuo varjo alla ja muuten mukava, keskeinen mutta juuuri hyvä valinta tähän kuvaan minusta.
Vs: sportsss Pinkit olisi ollut kyllä hyvät, mutta ei löytynyt kaapista, toisaalta kun sitä mietin niin kumminkin kaikessa vaaleudessaan kuvaan toi nimenomainen musta tuo vähän sitä "mustaa pistettä" mitä yläsävyiset kuvat kaipaa, ehkä...
Vs: sportsss Aika jännää, mallin ilme on tosi vaivaton. Ihan kuin kahvipöydässä istuisi. Minun mielestäni mustat kengät antavat tarvittavan kontrastin kuvaan. Jos ne olisivat vaikka vaaleanpunaiset tai pinkitkin, jäisikö kuva liian "valjuksi"? Nämä mustat kengät olisivat vielä toimivammat, jos niissä olisi enemmän kiiltoa.
Vs: sportsss Sporttiselle tytölle hyppiminen ei vaivaa tuota Juu, kengistä samaa mieltä, kiitoksia avartamisesta
Vs: sportsss Toki kuva saa jännitettä sillä, että siinä on jotain joka erottuu, en vaan ymmärtänyt, että miksi se erottuva on juuri kengät, jokin muu asia olisi ehkä kiinnostavampi tai jotain... lenkkarit ei hirveen kiinnostavat lenkkareina ole. Eli miksi kohdistaa huomiota asiaan, joka ei sisältöä lisää, ellei ole lenkkarimainos? Siltikin ymmärrän perusteet jotka kerrot, eikä asia minulle mitenkään kuulu. Kerroin vaan ensihuomion ja siitä syntyneen mietteen.
Vs: sportsss Juu siis, samaa mieltä olen kanssasi, kuvan tumma kohta olisi voinut olla vaikka paidasta erottuva logo, hiuspanta ym ym.