Tämä on kyllä mainio minunkin mielestäni.. Tuolla kulmalla ja linssillä saisi lisääkin mainioita kuvia aikaiseksi. Ei sitä virallista hääkuvaa mutta hauskoja varmasti. Pirttihirmu voisi konkretisoitua aika helposti. Vesku
Tuo on kyllä paras hääkuva mitä olen nähnyt pitkään aikaan. Mutta olikos se nyt siis niin että kun laittaa tarpeeksi hyvän kuvan näytille niin ei tarvi säännöistä välittää?
Nainio Asetelmaa vähän muuttamalla täsät vois kehitellä vaikka mitä (äijä tossun alle yms.) Vaan aivan nappi näinkin.
...lacking cleavage Joo hyvä hääkuva, itsellä olis kaverin häät lauantaina ja pitäs jotain kikkailua keksiä kun ajattelin ottaa kameran messiin... eli morsiusparista pitäs jotain ei niin perinteisiä kuvia yrittää ottaa. Pari ideaa on, mutta katotaan onnistuuko...
Ohoh, kokorajoitus meni vähän yli. Katson jos saan käpisteltyä peinempään, voi aika tiukkaa tuon ruohon kanssa tehdä. Mutta ei tuo kB -koko onneksi foorumin layouttia pilaa Oli morsiamen ja sulhasenkin mieleen. Kuva on otettu tosi nopeasti hetken mielijohteesta, ja oma kenkä on pitänyt fotaroida pois alhaalta. Kyllä laajiksella saa kivoja efektejä, kunhan muistaa varoa ylikäyttöä.
onhan tämä kuvana hyvä ja hauska, mutta itse en moista tahtoisi itsestäni otettavan. tulee sellainen fiilis, että mies nai itselleen äidin eikä vaimon.. johtuiskohan tää ajatuskulku mun sukupuolesta?..
Pisti kyllä oikeesti hymyilyttämään. Nainenhan on oikea miestennielijä. On niin iso, että voi niellä miehen pureskelematta =)
Voi johtua. Kyllä itselle tuli puhtaasti tyypillinen mies - naisasetelma. Tietysti riippuu persoonista mutta kyllä tälläinen kuva on herkullinen albumissa. Pilkettä silmäkulmassa. [12:02] <kaptah> emerik: Mitä meinaat tolla hamsterilla [12:06] <emerik> onko se liian ilkee ilmaus? [12:07] <kaptah> emerik: Riippuu mitä sillä tarkottaa, nyt jaa vähä roikkuun. Oon vähän kriittinen tollasten kommentien suhteen ulkonäöstä varsinkin kuva on julkastu luvan varassa [12:07] <emerik> no mä korjaan sitten sen lauseen, se ei oo loukkaus. [12:08] <kaptah> Jees [12:08] <emerik> mä poistin sen lauseen sit. [12:08] <kaptah> [12:09] <emerik> mut se ilme on aika sellainen, muutenkin sellainen et mä kohta järsin tän miehen tai vastaavaa. [12:10] <emerik> siis se naisen katse on kulmakarvojen ansioista aika pirullinen. [12:10] <emerik> ja mies hymyilee kaikesta tietämättään alapuolella. [12:11] <kaptah> emerik: Aivan, mutta mikset sitten sanonut tuota, laitoit vaan sen "lopputuloksen" ajatuksista [12:11] <emerik> no mä sulle selitin kun piti miettiä ajatukseksi tuo. [12:12] <kaptah> [12:12] <emerik> höpseliskökkelis. Edit. Pieni keskustelu ircistä.
Tuskin tämä tulkinta sukupuolesta on kiinni. Se on yksi kuvan kantavista ideoista ja "hääparodiaa" Parilla oli ja on pilkettä silmäkulmassa ja kuva sopii mielestäni heille varsin hyvin.
Ehkä, nainenhan tässä nai hallittavan. Näin päin tämä on huumoria ja tosinpäin kuva olisi verinen loukkaus.
Yhdistä tämän ketjun juju ja VN http://www.kameralaukku.com/viewtopic.php?t=1567 kuitenkin niin, että pari on tasa-arvoinen. Joko kädet keskelle tai eri kulmiin. Ota molemmat ja tuo näytille Jos toimii niin kerro onnittelut minultakin.
hääkuvien tuleekin olla pariskunnan näköisiä. varmasti ne liitopukupariskunnan kuvatkin ovat kuin nakutetut ko. henkilöille. näin ulkopuolisena ei voi kuin kirjoitella omia tuntemuksiaan, joilla ei välttämättä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa
Hauska kuva. Tulee mieleen "Liisa ihmemaassa" -satu. Rohkea. Oivaltava. Toivottavasti hääpari on laittanut tämän seinälleen.
Mies näyttää ihan pikkuriikkiseltä, mutta silti niin onnelliselta. Hauska hääkuva, taatusti erilainen.