Vs: Gerbera Pidän kovasti tästä sommittelusta, ja pidän gerberoista. Terälehdet jakaa terävästi sommittelua tulee suorastaan ulos kuvasta ja kaikki on jees.
Vs: Gerbera Saako kysyä, onko nuo filmin sutut haluttu mukaan tarkoituksella, vai eikö filkka vaan ole tuon siistimmin kehitetty??
Vs: Gerbera Runsas, jo kohta ylikypsä tropiikin hedelmä. Keskivaiheilla noi terälehtien kaks lovea pitelee vihreetä runkolehteä otteessaan. Kuu-maista pöydän pintaa, hopeaa. Sommittelu ja syvyys tuntuis korostavan luopumista ja väliaikaisuutta. Loppukevennyksenä: Kukkahattutätien arvomerkkivalikoimassa hyvinki everstin arvoa vastaava kukkanen.
Vs: Gerbera Erittelemättä... tykkään. edit, lukasin edelliset ja kebax sano asian aika kivasti. [QUOTE> [/QUOTE]
Vs: Gerbera Kiva kun joku tykkää;D Väritasapaino on todella labiili, tummat värit, tai no ainoat värit, on ylhäällä ja alaosa ei kanna sitä mitenkään. Kohde on vajaa, eli reunat tulee vastaan ihan liian aikaisin. Onhan se kiva jos kuva on melkein lähikuva, mutta siihen sitten lisätäänkin hurjasti muuta joka ei todellakaan paranna kuvaa. Jos nuo negasta (tai photoshopatut) mukaan otetut surkean kehityksen aiheuttamat jäljet on tarkoituksella mukana, niin sitä en ymmärrä, jos taas ne on mukana, koska ne on negassakin, niin irtisanoisin kehittäjän. Tuo ei ole sama asia kuin akustisen kitaran soitosta kuuluvat vingahdukset kun sormet siirtyy kielissä eri paikkaan, tuossa on kyse teknisestä virheestä - siis minusta.
Vs: Gerbera Anteeksi jos erotin virkkeen kokonaisuudesta, ja vieläpä lauseen. Oli vaan niin hauska. Huumorimies. Kapa P.S. Kuvan kommentointiin vastaisin, että hyvä kommentti, mutta itse olen eri mieltä. Ei siitä sen enempää.
Vs: Gerbera Mikäköhän teidän "tykkääjien" mielipide olisi jos minä en olisi pistänyt mukaan omia mielipiteitäni - oikeesti?
Vs: Gerbera Liityn tykkäyskuoroon ja samalla tunnustan tämän seurakunnan edessä olevani Kapan kuvia aina tarkasti tutkiva.