Kameraseura ry:n ja Kamera-lehden keskustelufoorumi KAMERA Kamerafoorumi Kamerafoorumi Näytti olevan myös kameralehti verkossa luettavaksi, toistaiseksi ilmainen, mutta vaatii rekisteröitymisen (koko lehti, ei vain mainos lehdestä)
Vs: Kameraseura ja kameralehti avannut yhteisen keskustelufoorumin Lehti on kyllä netissä niin kökköä luettavaa, että mieluimmin maksaa hieman, että saa paperiversion.
Vs: Kameraseura ja kameralehti avannut yhteisen keskustelufoorumin Se kai on sen päätarkoituskin, varsin tehokas mainos olematta kuitenkaan pelkkä mainos. Yllättävintä kuitenkin on, että lehti on hyvälaatuisen verkossa ja jopa artikkeleita saa tulostettua kunnollisella tarkkuudella. Vaihtoehtoinen tapa lukea lehteä ja miellyttää esimerkiksi minua, joka en ole tilaaja, varsin paljon. Jos lehti pysyy jatkossakin ilmaisena, niin tulen sen säännöllisesti lukemaan ja ostan sitten ne lehdet valikoidusti, joissa on itseä enemmän kiinnostava sisältö, koko vuosikertaan en tulisi ostaneeksi millään..
Vs: Kameraseura ja kameralehti avannut yhteisen keskustelufoorumin En ole edes noteerannut että olisi netissä, hmm. pitkäänkin? Ilman mainostusta? Ennen tätä?
Vs: Kameraseura ja kameralehti avannut yhteisen keskustelufoorumin No on aika huikeaa. Todellinen pommi olisi kuitenkin se että vanhojakin lehtiä pääsisi lukemaan. Vaatisihan se kapasiteettia hurjat määrät, olisi ehkä täysin mahdotontakin, mutta kameralehden vanhoihinkin artikkeleihin kuitenkin viitataan aina siellä-täällä, ja harvemmin sitä ryhtyy kirjasto/divaripenkomiseen vaikka itse asia alkaisikin kiinnostaa vaikka kuinka.
Vs: Kameraseura ja kameralehti avannut yhteisen keskustelufoorumin " 9 viestiä 5 aihetta kirjoittanut 39 jäsentä." hurjaa...
Vs: Kameraseura ja kameralehti avannut yhteisen keskustelufoorumin Vaikkei sitä ikinä uskois, niin laukussakin on ollut tilanne jolloin täällä on ollut vain yksi viesti ja 1 jäsen
Vs: Kameraseura ja kameralehti avannut yhteisen keskustelufoorumin Unohtamatta sitä tosiseikkaa, että tuolla on jo nyt yksi aktiivijäsen, joka vastaa aktiivisuudessaan ~1000 jäsentä
Vs: Kameraseura ja kameralehti avannut yhteisen keskustelufoorumin Ja nostaa kynnystä kirjautua sinne.
Vs: Kameraseura ja kameralehti avannut yhteisen keskustelufoorumin Kameralehti on kyllä niitä lehtiä, joista maksettuaan lähinnä katuu. Vaan vähänpä on vaihtoehtoja näillä markkinoilla...
Vs: Kameraseura ja kameralehti avannut yhteisen keskustelufoorumin "Kiitoksia rekisteröitymisestäsi. Ylläpidon pitää vielä hyväksyä hakemuksesi, saat siitä tiedotteen sähköpostiisi."
Vs: Kameraseura ja kameralehti avannut yhteisen keskustelufoorumin Mitä, ei kai Jari ole jo kerennyt sinne ? Edit: itse itselle vastaten... on näemmä :-[ Edit2: kauankohan sille kerkiäis aukoo päätä, ennenku sais bannit ?
Vs: Kameraseura ja kameralehti avannut yhteisen keskustelufoorumin onkin hyvä tuommoinen e-lehtipalvelu, ei tarvi kaupassa selata. Vaikka on kai tuo töissä kiertolehtenä jos haluaa
Vs: Kameraseura ja kameralehti avannut yhteisen keskustelufoorumin ja tuntuu kestävänkestävänkestävän...
Vs: Kameraseura ja kameralehti avannut yhteisen keskustelufoorumin Ei sieltä mulle tullut vastausta sähköpostiin ollenkaan, mutta kirjautumalla ensitunnuksilla pääsi sisään normaalisti. En ole kyllä koittanut viestejä lähettää, mutta kun nyt puheeksi tuli niin vaihdetaanpa hetkeksi foorumia... Edit. Toimii ilman sähköpostihyväksymistiedotteitakin.
Vs: Kameraseura ja kameralehti avannut yhteisen keskustelufoorumin Unohdin pistää ruksin kohtaan "olen ainakin 13 vuotta vanha", joten foorumi kaipaa huoltajani suostumusta, ennen kuin tunnukseni voidaan aktivoida Heh heh