Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Majavan kanssa silmätysten

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Eeveli, 12 Kesäkuu 2005.

  1. Eeveli

    Eeveli

    48
    0
    0
    Evolla eilen. Suljin luoksutti ahkeraan :)
     
  2. Jossu

    Jossu

    566
    0
    0
    Mistä päin evoa tää on kuvattu? Majavapolulta? Mukavan kuvan oot saanu otettua. Täytyy varmaan lähteä itsekin noita väijymään kunhan kerkiää.
     
  3. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Piristäviä kuvia tänään. Ensin orava joka oli ylihuippu ja nyt vielä majavastakin varsin sympis kuva. Hienoa. :)
     
  4. J.Vuokko

    J.Vuokko Well-Known Member

    8 192
    62
    48
    Hauskasti majavan selkä on veden peitossa, näyttäen hieman kiveltä.

    Valo ehkä on turhan huono, tehden kuvasta jotenkin vain toteavan: Majava siinä.

    Eipä silti, en pysyisi nahoissani jos itse pääsisin vastaavan kuvan ottamaan.
     
  5. Enpä oo koskaan majavaa nähnyt luonnossa. Eipä sillä, että niitä hirveesti täälläpäin olisi... tai mistäs minä tiedän :D Hieno foto anyhow.
     
  6. Eeveli

    Eeveli

    48
    0
    0
    Tässä tietoa paikasta. Ilves-karttaan ei ole merkitty eikä tienvarressa ole viittaa. Varmaan siihenkin on syynsä. Majavan pesälle pääsee muutamaa polkua pitkin, itse menin pohjoisen reittiä. Paikka on Pitkänniemenjärven ja Ylinen Rautjärven puolessa välissä. Saukonojantieltä menee polku joelle.

    Majavat alkaa liikkua 19 jälkeen illalla ja niitä pääsee hyvin kuvaamaan. Pesässä on poikasia äänistä päätellen.
    T. Esa

    edit. niin piti vielä kirjoittaa että Hautjärvellä on joutsen pariskunta ja neljä poikasta, pesä löytyy itärannalta
     
  7. Jossu

    Jossu

    566
    0
    0
    Kiitoksia paljon vinkistä. Täytyy koittaa ehtiä joku ilta käymään taas tuolla kuvailemassa. Ehkä tännekin joskus tulee majavakuva meikäläiseltäkin :)