Vs: Maitolasia "muovisena" Länsi-Pasilasta seiskalla Lasipalatsiin ma-pe klo 18-18.30 tienoilla. Ja Tuusulassa
Vs: Maitolasia "muovisena" Tuota,..... tuotekuvaustsydeemiin et tarvitse sellaista. Tuotteet kuvataan useimmiten kirkkaan lasin päällä, ja sen alapuolella - esim puoli metriä tai 80 cm alempana on vaalea valaistava pinta. Tämä jäkimmäinen voi olla sitä akryyliä tai pleksiä, ja usein onkin, mutta valkoinen pahvikin käy. Pleksi pysyy siistinä ja suorana, mutta on aika kallista, eikä siitä mitään lisäarvoa tule. Irrota ikkuna (tai hae kierrätyskeskuksesta) tuolien päälle, pahvi lattialle, valot kahden puolen siihen pahviin suunnaten - siinä se.
Vs: Maitolasia "muovisena" Tavallista lasia kehyksiin pari mojovaa metriä ja muutama litra fiksatiivia - Jos haluaa sumentaa... pinnan. Ei käsitystä miten reagoisi oikein kuumaan valoon. Salamalla ei ongelmaa, luonnollisestikaan. Mutta kaikenlaista on tullut kokeiltua ja sen on -mielestäni- tän harrastuksen todellinen mauste: Keksiä ihan itte kaikenlaista mööpeliä ynnä värkkiä! Valokuvaus on aivan ihanaa puuhaa - kun sen oikein oivaltaa. Aivan ihanaa ! Rakkaudella - Eero Edit: Lasin pinnan voi myös itse hioa (tämä on kyllä vaikeaa, jollei ole harjaannusta?) tai vaikka liimata sen päälle mattakalvon. Vain taivas onkin rajana - mitä sumentamiseen tulee. Muista että ihminen on -parhaimmillaan- NERO !!! - Eero
Vs: Maitolasia "muovisena" Riippuu siitä mitä/miten haluaa tehdä. Mun avatar ja luikero on kuvattu mustalla t-paidalla. Sorry offt.
Vs: Maitolasia "muovisena" Mä hain maitolasista pleksiä tms just tuolta Etola/etra mikälie keittiön kaappien liukuoviin, optisten ominaisuuksiensa vuoksi. Olisko tota yhteensä reilu neliö ja olisko ollu kolmeksi palaksi sahattuna jotain 70€. Niissä muovien ja kumien neliöhinnoissa on ihan tajuttomia eroja vaikka ulospäin näyttää ihan samalta, toi on ehkä 3-4mm paksua. Kerran yks ukko meinas ottaa jotain elintarvikesilikonikumia roiskeläpäks johonkin ja se hinta olikin muistaakseni 4000mk/neliö, sit kelpas halvempi kumi Siellä on aikalailla valinnanvaraa ja hyvällä tuurilla vois olla joku yksittäinen sopiva jämäpalakin, tai kulmasta lohjennut tai jotain? Soita ja kysy? V-MS