Hei vaan, Kysyisin teidän kokemuksia kuvakirjan tekemisestä netin kautta? Asun kaukana metsässä enkä halua liikkeeseen asti lähteä. Olen lähinnä kiinnostunut tietämään: 1) Missä teitte kuvakirjan (ifolor.fi, eirikuva, kuvakirjakauppa) 2) Mikä laatu ja hinta 3) Kauanko kesti 4) Saitteko valita tekstejä jotka tulevat kirjaan 5) Löytyykö valmiita ns malleja Eräs tuttava suositteli ifolor.fi nimistä sivua kuvakirjan luomiseenmutta haluaisin tietysti kuulla muitakin kokemuksia.
Vs: Kokemuksia kuvakirjan tekemisestä ● Henkiläkohtaista kokemusta kyseisistä kuvakirjoista ei ole, mutta ehkä ohessa olevista linkeistä saa hyödyllistä lisäinfoa: – http://www.kamerabild.se/tester/tillbehör/test-14-fotobocker-tillverkarna-satts-pa-prov-1.487690.html – http://www.popphoto.com/gear/2011/02/best-services-printing-your-photo-books
Vs: Kokemuksia kuvakirjan tekemisestä 1) Ifolor, www.ifolor.fi (kymmeniä), Fotonetti, www.fotonetti.fi (muutamia) 2) Ifolor: hinta/laatusuhde hyvä, hinta riippuu kirjamallista ja sivumäärästä. Laserprintti(tms.) ei vastaa oikeita valokuvia, mm. punaiset korostuvat, mutta, kun sen tiedostaa, ihan ok laatu useimmiten. Joskus olen valittanut ja saanut uuden tilalle. Monipuoliset kirjavalikoimat, hyvä ohjelma Fotonetti: Aidoista valokuvista, ylivoimainen kuvan laatu verrattuna laserprintteihin. Kalliihko, mutta hinnat laskeneet. Ei niin kirjamainen kuin esim. Ifolorilla. Kökkö ohjelma. 3) Ifolor: riippuu kirjamallista ja ruuhkista. Keskimäärin 1-2 viikkoa. Fotonetti: muutama päivä 4) Molemmissa tekstin sai valita vapaasti 5) Ifolor: valmiita sivupohjia, automaattiasettelu (huono mielestäni), Fotonetti: valmiita sivpohjia (ei kovin toimivia mielestäni
Vs: Kokemuksia kuvakirjan tekemisestä [QUOTE> [/QUOTE] Kiitos vastauksesta. Päätin lopulta mennä ifolorilla lyhyeen pohdinnan jälkeen, ei sentään ole kyse mistään asunnonhankinnasta Olen itse asiassa tyytyväinen tuloksiin, ja tykkäsin siitä ohjelmasta mitä ifolori tarjos kirjan suunnittelemista varten. Siinä pysty esim valita mihin paikkaan kuvat tulee ja kirjoittaa lyhyitä kuvauksia. Seuraavaksi ehkä jotain muuta voisi keksiä kuten ehkä jonkun isomman canvastaulun lempikuvasta. Mutta se tapahtuu sitten kun löytyy taulun arvoinen kuva