Vs: Maistuisiko viini? Hienosti on valaisutekniikalla saatu nuori malli näyttämään hieman enemmän kuin liikaa dokaavalta rupsahtaneelta hienostorouvalta mustine silmineen! Särmikäs ja rohkea miljööpotretti, joka rikkoo perinteistä henkilökuvauksen muotokieltä radikaalisti! Erinomaista työtä kuvaajalta. Pidän!
Vs: Maistuisiko viini? Niin ja itse kuva on käsittämättömän surkea Jukkikselta, pääkohde on mutta sitä ei ole, valo platkua jne... Edit: varjoja jaloissa ristiin rastiin aurinkoja on ollut näemmä vähintään kolme... Mutta fantasiaahan tämä olikin
Vs: Maistuisiko viini? Mielipide voi jonkun mielestä olla väärä tms. mutta ei se kenellekään kuulu, on kirjoitettu kuvan lähettäneelle. Tarkoitus on keskustella kuvasta ja jokaisella on oikeus sanoa mielipiteensä, myös se eräiden mielestä "väärä". Sen sijaan mielipiteistä, varsinkaan henkilöön menevistä mölinöistä on syytä pidättäytyä. Ei todellakaan ole tarkoitus puhua minun mielipiteestäni tai jonkun muun, vaan esillä olevasta kuvasta. Jos jonkun mielipde ärsyttää, niin sellainen on vaan kesktettävä tai vaihdettava maisemaa. Oli se kuinka dorkaa tahansa, niin turpansa soittaminen tai "taisteleminen" oman mielipiteensä puolesta ei ole täällä tarkoitus. Ihan riittää sen oman mielipiteensä kertominen kuvasta, ei toisen kommentista tai mielipiteestä. Tämä kommentti ylläpitäjänä, kun edelleenkin vaikuttaisi olevan epäselvää mitä saa tai ei saa tänne kirjoitella.
Vs: Maistuisiko viini? MIkäs mestaria nyt kyrpii, kun pitää turhaa soopaa lässyttää? Hyvät tavat tunnet kyllä.
Vs: Maistuisiko viini? Onx sulle yksinkertaiset pelisäännöt vaikeita ymmärtää? Siis sellaiset helpoilla sanoilla ja huolellisen artikuloidusti kirjoitetut? PI-TÄÄ-KÖ KÄYT-TÄÄ I-SO-JA KIR-JAI-MI-A JA TA-VU-VII-VO-JA?
Vs: Maistuisiko viini? Yritetään, mutta jostain on aloitettava. Itseäni tässä kuvassa harmittaa eniten epäonnistunut päävalon sijoittelu. Silmiin ei paljoa valoa mennyt ja ne jäivät tummiksi. Oli päävalo niin kaukana, ettei sen ohjausvalon teho oikein riittänyt. Olisi pitänyt käydä lähellä katsomassa pupilleja.
Vs: Maistuisiko viini? Siis ihan oikeesti oletko todella jopa suunnitellut nuo valaistukset? Voisin kuvitella, että olet sitten myös suunnitellut kohteen sijoittelun jne. Jos tuo on totta, niin olen jostain syystä jälleen samaa mieltä Sirenin kanssa.