Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Nuud

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Mike, 10 Toukokuu 2006.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
  1. Mike

Mike

699
    0
    0
    Nuudia muudia.

2. En tiedä mitä haet kuvalla?
    Mutta se on kummallinen, jotenkin vasta päivään/päinvastoin.
    Korostat käden ja olkapään lihaksia, peität vatsan ja rinnat luonnottoman kiristyneet.
    Lisäksi vielä pään asento/katse luonnoton.
    No ehkä sen on tarkoitus olla näin?

3. Mike

Mike

699
    0
    0
    :D

4. JB

JB

346
    0
    0
    Ei kyllä imartele kuvattavaa. Nänni jemmaan, niin illuusio täydellisyydestä säilyisi - rintojen osalta. Kädet, siis kämmenselät ja sormet, näyttää suorastaan ikäviltä. Rajauskaan ei toimi, liian tiukka vasemmalta ja ylhäältä, oikealle jää aivan turhaa tilaa. Paaaaljon parempaa on sulta nähty. Ja sopivasti vähemmän. Vai oletko vaihtamassa tyyliä realityn suuntaan?

5. jimi-

jimi-

918
    0
    0
    Ei kyllä pelitä tämä...Luonnoton...Mitä tällä kuvalla haettu?

6. Katsoin kuvaa aika monta kertaa ja katson varmaan vieläkin, mutta lähinnä siksi, että tässä on jotain hyvää ja jotain huonoa.

<maku/kuvaustyyli-asioita>Valo on turhan kovaa, sommittelu ja rajaus eivät toimi ja huippuvalot ovat mielestäni väärissä paikoissa, Kiilto tuolla kuvan vasemmassa reunassa vei ensimmäisenä mielenkiintoni.. en tiedä johtuuko minusta vai valosta. Selän ja vatsan välinen kontrasti on liian kova, vaikka se saakin vatsan näyttämään pienemmältä (reijältä, koska se hukkuu taustaan).</maku/kuvaustyyli-asioita>.

Kaikki nämä minun katselunautintoani häiritsevät tekijät johtuvat siis valaistuksesta ja sommitelmaan ja rajaukseen vaikuttavista tekijöistä, kuten objektiivi ja etäisyysvalinnasta, eli teknisiä seikkoja kaikki.

Asento on mielestäni kuitenkin hyvinkin luonnollinen ja mielenkiintoinen. Olisin itse pyrkinyt nostamaan käsien, polvien ja rintojen muodostamaa kolmiota paremmin keskeiseen asemaan valoilla, niillä MIken kuuluisilla syvillä varjoilla ja ennenkaikkea sommittelulla ja rajauksella.

Tämä ei missään nimessä ole paras nudekuvasi, mutta sinuna pohtisin vielä ko. kuvan vedostukseen liittyviä juttuja, koska tässä kuvassa on kuitenkin mm. alaston nainen :)

7. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    63
    48
    Olkapäässäänhän tuo kertoo olevansa muita vahvempi ja parempi - ehkä siksi kuvan ei tarvitse turhaan imarrella mallia ;)

Eli mallilla ainakin itsetunto korkealla.

Itse kuvasta jotain? Mulle tuosta tulee sellainen olo, että malli on laitettu pitämään kuvaa paikallaan, asento ja nurkan läheisyys viittaisi siihen. Nännien näkymisestä/näkymättömyydestä en osaa sanoa mitään.

8. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    63
    48
    Hmm... Kuva poistui sen siliän tien..

Ärsyttävää.

9. Mike

Mike

699
    0
    0
    Otin pois koska alkoi menemään malliin kohdistuvaksi, ei pelkästään kuvaan. Yleensä tällä palstalla ruokitaan tuota ja otan ajoissa pois ennenkuin menee rumemmaksi.

10. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Aha, taas perinteinen selitys?
    Lukkoon siis.

täytyy kyl sanoa, että mä en löydä noista viesteistä mitään malliin kohdistuvaa arvostelua vaan lähinnä kuvaan, mutta kukin tyylillään...

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.