Kävin taas Kankaalla, oli sellainen sumuinen aamu. Lisää kuvia ja puhetta nokakkain F5,6-klubilla tiistaina 7.10 klo 19 alkaen. Olen paikalla ja kestän kaiken. Kansallisteatterin Lavaklubi, Läntinen Teatterikuja 1, Hki Kapa P.s. Kannattaa klikata isoksi.
Vs: Sumua Kankaaalla Pitäis sullekin tota suomenkielen taivutusoppia hiukan opastaa. Kuva on Kapan paras. Ei ne mitään hääppöösiä oo koskaan ollu mutta tässä on jotakin yritystä edes. Vittuillaanko täst edes lisää vai lopetatko ton paskan jauhamisen nyt?
Vs: Sumua Kankaaalla Filka, filkan, filkassa, filkalle, filkaan, filkasta ... Missä menee pieleen? Kapa
Vs: Sumua Kankaaalla Filkka on ammattisanastoa, unohda se, mutta tuleeko Kankaaaseen todella kolme a:ta?
Vs: Sumua Kankaaalla Pyörittelin kuvaa ja tykästyisin pystykuvaan . Leikkaus olisi karvan alle vasemmalla olevassa säiliössä.Putket häiritsee teoriaani. Kuva hyvä.
Vs: Sumua Kankaaalla Kysyin, mikä on filka. En maininnut sanallakaan filkkaa, joka on minulle tuttu sana. Kapa
Vs: Sumua Kankaaalla Meillä päin on tapana venytellä noita erisnimiä hieman kummallisesti. Tosin eri tavalla kuin Pohjanmaalla. Kapa
Vs: Sumua Kankaaalla Minulla on myös olemassa pystykuva, mutta siitä puuttuu tässä kuvassa olevat visuaaliset viittaukset. Kuva on osa jo yli vuoden kestänyttä Kankaan paperitehtaan valokuvataiteellista dokumentointia. Museaalinen dokumentaatio hoidetaan museoihmisten kautta. Näin tämän ajattelin kuvatessani: Uuden osan purkutyöt ovat alkaneet (vanha osa on suojelukohde), ja sumu tuo siihen viitteen rakennuksen katoamisesta. Ensimmäisenä katse kohdistuu pakopisteeseen joka häipyy sumuun ja symboloi rakennuksen tulevaisuutta. Peltiromut näyttävät sen, että purkutyö on alkanut. Vasemmalla olevat putket sojottavat itse pääkohteeseen vieden katseen alla keskellä olevan raudanpätkän kautta takaisin. Juuri tuo vääntynyt raudanpätkä antaa muuten tyhjälle etualalle merkityksen. Muutama keltainen lehti lisää etualan tehokkuutta. On syksy, luopumisen ja kuolemisen aika. Tälläistä tuli pohdiskeltua jalustaa siirrellessä. Kapa
Vs: Sumua Kankaaalla Ja sä niinku oikeesti kysyit mitä on filka tuon niffen kommentin jälkeen? Ei voi olla kun kaksi vaihtoehtoa. Vittuilit tai et tienny. Kumman valitset?
Vs: Sumua Kankaaalla En kumpaakaan. Se oli meikäläisen huumoria. Nyt sen väänsin rautalangasta, jolloin vitsiltä taittui selkäranka. Ilmeisesti olisi pitänyt laittaa hymiö, jotta Pohjanmaallakin ymmärrettäisiin. Kapa
Vs: Sumua Kankaaalla Lisätään nyt vielä, että Pohjanmaallakin ymmarretään: Tuo Niffen heitto oli huulenheittoa, jotkut vaan ehkä ottivat sen tosissaan. Vaan eiköhän tämä riitä tästä aiheesta. Keskitytään tällä palstalla mieluummin niihin kuviin. Kapa
Vs: Sumua Kankaaalla Olen kai yksi heistä Niffe kyllä osaa kehua myös http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,84276.msg609737.html#msg609737 eka kommentti , kiitos siitä kovasti.
Vs: Sumua Kankaaalla No ei todellakaan riitä. Sinähän tässä olet enemmän keksinyt omiasi ja yrittänyt olla hassu setä onnistumatta siinä kuiteskaan. Tosissaan ei ole vielä kukaan ottanut yhtään mitään joten älä taas kuvittele yhtään mitään. Kaikilla ei ole niitä kuvitteluun tarkoitettuja välineitäkään. Mielellään keskityttäis kuviin mutta itehän aloitit. Myönnä vaan että juu pieleen meni eläkä syytä muita sun tekosistasi. Minä kannan oman vastuuni ja omat tekoseni mutta en sun tekosiasi ja sanomisiasi. Älä yritäkkään omia töppöilyjäsi muille työntää.
Vs: Sumua Kankaaalla Oisit Kapa vaan vastannu siihen ekaan kyssäriini että joo lopetetaan vittuilu. Mutta et vastannu vaan jatkoit. Että peiliin on syytä katsominen. Minä jaksan kyllä tollasen kanssa vääntää vaikka kuinka pitkään. Et oikeastaan mihinkään mitä olen kirjoittanut tai postannut sanonnut yhtään mitään muuta kun kettuillut. Takas tulee varmasti.