Tämä on siltä filmiltä, mikä osittain tuhoutui filminkehityksen yhteydessä (siitä on ollut juttua eri juonteessa). Tässä nyt kuitenkin yksi kuva ja suattaapi olla, että pistän useammankin kuvan samalta filmiltä vielä esille. Naarmuineen päivineen.
Vs: Neito Todella hieno, ajaton. Vaalea leninki kiinnittää kivasti huomion neitoon, ja samalla sopivan väljä rajaus toimii hyvin. Lehtipuiden bokeh todellakin mielenkiintoinen, mikäköhän linssi?
Vs: Neito Täytyi katsoa tämäkin kun siitä Neito nr 2 kuvassa mainittiin. Pidän tästäkin erittäin paljon. Huolellisesti valittu kuvauspaikka, kaunis malli ja erinomaiset sävyt. Terävyysaluuen hallinta hyvä. Katson mielelläni Neito nr 3:senkin jos vaan löytyy... ;-)
Vs: Neito Kyllä on mahtavat sävyt, ja tosiaan terävyysalue kohdillaan. Kaunis on mallikin, mukava katsella.
Vs: Neito Missähän se "terävyysalue" voisi muuallakaan olla kuin "neidossa", paitsi, että "neito" voisi ottaa mieluummin kontaktia tuohon edessään olevaan mahtavaan puuhun (vaikka syleillä sitä) sen sijaan, että keikistää muille vähemmän merkityksellisille olennoille kuten meille.
Vs: Neito Mulle saa tommonen runotar keikistellä - niin paljon kuin energiaa piisaa. Vaikka tyhjällä parkkiksella. Naiset ovat niin ihania ! - Est
Vs: Neito Mä "niistin" - mut' yhä unelmoin ihanista neidoista lehdon siimeksessä ... pellolla ... missä vain. Ehkä mä en tajuu realiteetteja ? Ihania naisia ... Mä oon niin romanttinen... - Est