Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Maija vilkkumaan!

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana fangio, 27 Huhtikuu 2005.

1. Frank

Frank Active Member

7 250
    1
    38
    Vs: Maija vilkkumaan!

mä selätän maijan. pistän sen silmät vilkkumaan (petri nygård)

2. kb

kb

2 235
    0
    0

Nyt on kyllä pakko sanoa, että kyse voi myös olla siitä, että kyseinen kuva (joka siis löytyy varmemmin linkin http://www.musakuvat.com/stock/displayimage.php?pos=-1751 takaa) kenties esittää artistin sen verran "huonossa valossa" että en lähtisi sen perusteella kovin pitkälle meneviä arvioita tekemään kohteen ulkonäöstä (jos sitä nyt on tarvetta muutenkaan pohtia). Nti Y:stä kun on todistettavasti kohtuullisen helppoa saada kaksoisleuattomia kuvia. Omien kriteereideni (jotka tietysti ovat erilaiset kun perustuvat eri tavoitteisiin ja näkemyksiin) perusteella tuota kuvaa en ikinä olisi julkaissut.

3. 4x5

4x5

1 986
    0
    0

Jos neiti Ylanderilla on kaksoisleuka ja neiti Maijalla paikka hampaassa, on totuutta rakastavan kuvaajan velvollisuus kertoa se katsojille. Sitäpaitsi nämä kuvat käyvät varmasti kaupaksi.

4. kb

kb

2 235
    0
    0

Heh. Onneksi en ole "totuutta rakastava". Voisi velvollisuuksien taakka käydä turhan raskaaksi, jos kaikki samaa luokkaa olevat asiat pitäisi dokumentoida.

Niin, kuten sanoin, tavoitteita on monenlaisia. Kyllähän noissa "keltaisissa" lehdissä lööppikuvana on usein jostain julkimosta sellainen kännisen/surkean/surullisen/muuten epäedustavan näköinen kuva jos se sopii otsikkoon.

5. Vs: Maija vilkkumaan!

Nooh, ei nyt ihan noin.

Ei tämä Musakuvat mikään kultakaivos ole. Joitakin kuvia menee silloin tällöin, mutta kuten olen aiemminkin sanonut, niin yli 95 prossaa mun kuvamyynnistä on sitä, että sovitaan etukäteen mitä kuvaan. Portfoliona tämä toimii hyvin.

Ja toi, mikä on edustavaa, mikä on kaunista, mikä hauskaa jne. Sitä voi pyöritellä loputtomiin. Itse en mielestäni saanut Katrista niin hyvää kuvaa, kun siitä olisi ehkä voinut saada, mutta tuon näköinen se mielestäni oli, joten kuvat on tommoisia. Toi käsinosti juttuon ehkä pientä pottuilua, mutta en taida kertoa kenelle ja miksi.

Tässä Maija-satsissa on myös kuvia, joissa Maija on kaunis, Maija on rock ja Maija on koominen.