Vs: Eka E6:ni Eka E6 kuvattu vai kehitetty ? Iso ero tosiaan pikkukuvan ja klikatun välillä. Onko sRGB tallennus vai jokin muu ? edit... pilvinen sää täälläkin, mut pikkasen eri asteikolla
Vs: Eka E6:ni Onnea tarvitaan aina, kiitos. Kehitetty. ProPhoto RGB näytti olevan jostakin syystä täpättynä kun tarkistin, hmmmm. Se on tuo isompi kuva lähempänä alkuperäistä.
Vs: Eka E6:ni Lycka till Samoin suoritin viimeviikonloppuna myös ekan E6 prosessini ja hienostihan se onnistui, paremmin kuin odotin. Tuossa on kyllä nätisti sävyjä ja värit kunnossa. Eihän se niin vaikea prosessi olekaan, vähän työläs vaan. Mua lähinnä tossa harmittaa ettei ole 13x18cm dialle projektoria. pitänee jatkossa kuvata kinoakin dialle.
Vs: Eka E6:ni Juke.K - Kyllä mä uskoisin että homma tulee jatkumaan ku tarkoitus olis 4x5:lla alkaa noita dialappujakin valotteleen. JarzaS - Ei se tosiaan niin vaikeaa ollut ja hommaakaan ei oo enempää ku mun mv-prosessissa, johon olen sisällyttänyt polysulfidi-vaiheenkin. Siitä voi olla montaa mieltä mutta mä tykkään tuloksesta.
Vs: Eka E6:ni Jännä nimi kukkalajikkeella tämä "E6" -- ei yhtä sointuva kuin "ruusu", vaan nykyajan koodikieltä. Kuva sen sijaan on tyyliltään klassinen ja mukavan lämmin, vastavärit tuovat iskevyyttä ja kohtalokkuutta.
Vs: Eka E6:ni Polysulfidi sävytys [Hopeavedos; Silver Lock]. Itsellä myös osana mv-kehitysprosessia. Edit: http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,92755.msg676015.html#msg676015