Äh, Jarin kirjoituksia on kuitenkin kohtalaisen helppo lukea. Vertaa kirjoitustyyliä vaikka erään JPQ:n taidonnäytteisiin esim. tuolla toisella foorumilla. Siitä on leikki kaukana.
Okei, kokeillaanpas tätä "argumentointia".. Canon, tietysti. So what? So what? So what? So what? So what? So what? So what? So what? So what? So what? So what? So not! ------- Kyllähän nämä kaikki sun jankuttamat asiat on käsitelty ja yritetty selittää sulle muiden minua fiksumpien (ja heitä on monta) toimesta täällä ja muillakin forumeilla. Kamera käteen ja ulos tai hanki nyt hyvä ihminen joku toinenkin harrastus.
Kyllä te jaksatte. Itse olen niin kovin mieltynyt miettimään syvällisiä, mutta tästä ketjusta en kuitenkaan saanut oikeen mitään irti. Hirveää liirumlaarumia jos nyt ihan suorasanaisiksi ryhdytään. Mutta onnittelut kuitenkin. Jos tässä jossain vaiheessa päästään vihdoin yhteisymmärrykseen siitä milloin itseään voi kutsua valokuvaajaksi, niin olen teille kaikille ihan aidosti kiitollinen.
Siinä vaheessa kun otat kameran käteesi, olet valokuvaaja. Jos keksit paremman termin kuvainottajalle, niin kerro toki.