Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Mä vartiossa seison

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana kijupa, 15 Elokuu 2005.

  1. kijupa

    kijupa

    55
    0
    0
  2. Jos minulta kysytään, olisi tämä kuva ihan hyvin sopinut tuonne muiden yksittäisten kuvien sekaan, vaikka onkin linkin takana kotisivulla.

    Mutta, valitettavasti, kuva ei minulle sano mitään. Kolme lintua jotka kyllä seisovat päät pystyssä, mutta ei oikein vartiomeininkiä saa tulkittua. Ehdotuksia jos saa tarjota näin jälkikäteen, niin kuvakulma alemmas ja odotus siihen että linnut ovat jossain määrin 'järjestyksessä'...
     
  3. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Mutta lähdetäänpä siitä pohjalta että Kijupa on aloittelija? Ja silloin se on ihan hyvä kuva. Kohde on skarppi ja alas on menty myös suhkot ok värit. Hiukan tylsyys vallitsee tai ulkopuoliselle se mielenkiintoisuus paremminkin. Tästä on hyvä jatkaa joka tapauksessa. :)
     
  4. (puolustellaan/perustellaan vähän) Ehkäpä, mutta pyrin välttämään olettamuksia ja tähtään siihen että annan kriittistä, mutta rakentavaa, palautetta jolloin kuvaaja voi edistyä tai edes saada toisenlaisia ideoita kuvatessaan :)
     
  5. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Luonnollisesti. En minä olekkaan kritisoinut kommenttiasi höpsö.

    Tietysti olisi ihanteellista että tekstin voisi soveltaa hiukan kuvaaja taidon mukaisesti mutta eihän aina voi tietää. Myöskään ei voi aina vaikuttaa millä fiiliksellä kuvia katsoopi. Joka tapauksessa kuvien laittaja pitää ymmärtää että kuvien kommentoinnit on yhden persoonan henkilö kohtaisia ajatuksia.

    Parasta olisi kyllä että aina voitaisiin ohjata ja neuvoa hyvien kuvaajien taholta aloittelijoita miten asioita pitäisi tehdä. Laukussa on loistava joka tapauksessa kuvien kommentointi ja taso on hyvä muutenkin. Asiattomuuksia harvemmin näkyy. :)