Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Madot

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Wolfie, 23 Kesäkuu 2005.

    Kävelin päivemmällä turun yo-kylän ympäristöllä ja huomasin että täällä on hirveästi muumiotautisia puita. Kävin kattomassa lähempää, ja löysin tällaisia veitikoita:

    [​IMG]
     
  1. Saaga

    Saaga

    293
    0
    0
    No yök. Inhoja elukoita mutta hyvä kuva, sen vähän perusteella mitä pystyin katsomaan.
     
  2. Nyt jos sattuu tulemaan sellanen synkkä sumuinen tai sateinen päivä ni äkkiä kuvaavaan jotain goottiböönaa tuonne muumiopuiden sekaan
     
  3. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    Noita on muuten ihan hirveän paljon liikkeellä tänä vuonna. Paikoittain kaikki tuomet (?) alueelta ovat harmaan seitin peitossa. Eikös tuon nimi ollut tuomenkehrääjä jos oikein muistelen?
     
  4. Pitää paikkansa. Täällä Lahdessa on sama ilmiö. Toukat syövät tuomet lähes lehdettömiksi, mutta ei hätää: Tuomi on vahva ja sitkeä puulaji, joka pystyy uusimaan lehtensä vielä myöhemmin tänä kesänä (tämän tiedon kuulin aamulla Lahden Radion uutisista paikallisen asiantuntijan kertomana).
     
  5. nokku

    nokku Active Member

    2 456
    0
    36
    Kylläpäs on erinomaisen yököttävä kuva. Taitaa jäädä tuo loittosetti kyllä ostamatta, ei kestäisi luonne oikein tuollaisten kanssa :(
    Pinkeää makroilua, hyvähyvä :)
     
  6. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Huvittavaa tuli tää katsottua jo eilen ircissä ja silloin kehuin sen! Ja nyt en uskalla ees katsoa sitä sen verran yököttävä kuva. Onnistunut otos siis pikku sudelta. :)
     
  7. Hih, kiitos kommenteista, reaktiot olivat täysin sitä mitä odotinkin :) Kuvatessa eipä muuta inhaa ollu kun itse tulen kauhean neuroottiseksi pikkuöttöjen seurassa, kädet huiskii jatkuvasti vaikkei öttöjä oliskaan kimpussa. Eli yökötti se ajatus että jokin niistä olisi tippunut paitaan tai hiuksiin tms :)

    Faktoidiksi että nuo ötöt oli himpun verran senttiä pidempiä, puut tosiaan täynnä valkoista harsoa, mustia munia ja kyseessä olevia matosia. Lähes aavemainen tunnelma ryvetä noiden puiden keskellä.
     
  8. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Mun haaste suo kohden on voimas et yks euro jos syöt tollosen ötökän ja otat sit sivuprofiilikuvan/t siit. :D
     
  9. Ja kuten sanoin, en yhdestä eekistä valitettavasti tee sitä, mutta voin tehdä sen jos mä olen sen jälkeen "one step closer to FIFTY THOUSAND DOLLARS!!" ;)