"Minä en koskaan liittyisi porukkaan, joka hyväksyisi minut jäsenekseen." Olet nyt kirjoittanut puolisen tusinaa kommenttia aiheesta vastaamatta siihen alkuperäiseen kysymykseen: MIKÄ ON KONE? Määritelmä, please!
Katsopa Wikipediasta toisesta kappaleesta. Itse lainasit vain ekan virkkeen. Muutenkin tuolla on usein kovin fyysikoitten näkemyksiä. Ei se mikään totuustaivas ole tuo Wikipedia. Ei edes määritelmissä.
Tarvitseeko sitä nyt kulkea sen tavallisimman ja yksinkertaisimman lauman mukana? No, ehkä sitten. Suosikkifilosofini Brigitte Bardot sanoi aikanaan, että "Kaikki on yksinkertaista, jos itse on yksinkertainen". Taidatkos sen taitavammin sanoa?
eikös joku perustanut joskus mitään sanomattoman firman Kone, ja joskus nuorena katsottiin jonkin perään ja sanottiin mikä Kone.
Negasta voisi ehkä uudelleen skannaamalla saada mustia hiukan auki. Tosin sitten pitäisi varoa ikkunoiden huippuvalojen palamista. Tuo vanha verstas on hyvin pimeä paikka, ja vuosikymmenien aikana kertynyt rasva ja töhkä ei juuri valoa heijasta. Kova kontrasti ikkunoinen ja pöydän alaosan välillä oli myös tietoinen valinta (johon kyllä nuo olosuhteet - ikkunat etelään, kesäpäivä, huono valaistus verstaassa - vaikuttivat). -Topi