Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Ainaskin viittäkyNppii

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana M1kko, 27 Marraskuu 2006.

1. M1kko

M1kko Member

163
    2
    18
    Tämmöstä tänään tarjolla.

2. Vs: Ainaskin viittäkyNppii

Tuntuu hiukan harmaalta. Pidän todella paljon sommitelmasta ja vauhdin tunteesta, mutta puhti puuttuu koska kaikkialla on vain harmaata. Asfaltissa ja muuallakin kuvassa näkyy mm. punertavia sävyjä, joita mielestäni voisi vahventaa huomattavasti; ei karkkiväritasolle tietenkään, mutta kuvassa ei ole tarpeeksi potkua.

Ja se, että ulkona on harmaata, ei tarkoita sitä, että kuvankin tulisi olla. ;)

3. M1kko

M1kko Member

163
    2
    18
    Vs: Ainaskin viittäkyNppii

Näkisitpä vaan originaalin! Hirveen paljon lisätty jo saturaatioo, mitenköhän lisäisi vielä ilman että alkaa värit "palamaan" huippukohdistaan? :)

4. M1kko

M1kko Member

163
    2
    18
  5. Vs: Ainaskin viittäkyNppii

Tässä uudessa on mielestäni enemmän potkua. ;) Mitä mieltä itse olet?

6. Vs: Ainaskin viittäkyNppii

On vauhdin tuntua mutta tälläisessa kuvassa olisi hyvä jos saisi hiukan itse kohteesta kiinni.
    Nyt kohde on myös epätarkka joten jää vähän tyhjäksi. Vain takapyörä yrittää jonkunnäköisessä fokuksessa sinnitellä. Itsekin tälläisia ottaneena tiedän että ei tuo kovin helppoa ole mutta kun se onnistuu on se vain parempi. Onko otettu ylämäessä, puista päätellen ei joten horisonti on liikaa vinossa ja nyt kaatuu liian kovasti oikealle. Tiukempi rajauskin ehkä tarpeen. Siis mun makuuni.

Toisaalta olisin nielenyt kaiken muun mikäli pyörä olis ollu fokuksessa :).

7. M1kko

M1kko Member

163
    2
    18
    Vs: Ainaskin viittäkyNppii

Ehkäpä tää on parempi! :)
    Tuo on tosiaankin makuasia.. itse tykkään kun pyörä on osittain vain tarkka, lisää vain vauhdin tuntua, sekä tarkoituksella otin hieman vinoon fiiliksen lisäämiseksi. Itselläni tämmöiset hieman vinot pannaukset antaa sellaisen ohikiitofiiliksen, paljon näkyy prätkäkuvissa yms. :)

Jos kaikkien sääntöjen mukaan mentäisiin niin etupään pitäisi varmaankin olla tarkka, saisi fiiliksen että perä venyy kun niin kovaa mennään. Mutta nythän tuon voisi järkeillä että perä tulee hitaana perässä ja keula kiitää kovaa? ;D