Vs: Maastossa käyty Mun mielestä se narun päässä oleva kaveri ei ole niin kiinnostava, vaikka näyttelee jotain osaa koko tapahtumassa..enemmän sivuosan esittäjä. Auto on paljon tärkeämpi.
Vs: Maastossa käyty Outoa että halutaan tarkennuksia miksi teit näin ja miksi noin, sitten kun tarkentaa niin "valokuvaajat" vetävät herneen nenuun... ;D
Vs: Maastossa käyty Kuka täällä nyt on vetänyt herneen nenään? Ekassa kuvassa on meininkiä ja siitä välittyy asennetta. Viimeiset kaksi kuvaa ovat vain lähinnä dokumentaarisia otoksia offroad-harrastuksesta, eikä niistä saa kicksejä kuin lajin harrastajat. Se miten rapa jähmettyy ei riitä nostamaan näitä kuvia tarpeeksi mielenkiintoiseksi, IMO.
Vs: Maastossa käyty Ööööö. Mitähän mä nyt missasin, siis halusit sä kuviisi kommentteja vai et. Yritin vain tuoda esille, mitä näin kuvissa, en tietääkseni missään vaiheessa ilmaissut, että joku tuli olla jotenkin toisin, vai ??? Enkä, ainakaan omasta mielestäni ole pyytänyt mitään tarkennuksia. Jos sinua ärsyttää minun kommentit, niin voi olla kommentoimatakin, aivan sama. Kerrot vain mitä haluat. Eikös kuvat ole tänne sitä varten alitettu, että niihin halutaan kommentteja. Jos nyt olen jotenkin tämänkin ymmärtänyt väärin, niin pahoittelen.... Niin ja mitä tulee tuohon kommenttiisi "valokuvaajista" en tietääkseni ole missään ilmoittanut olevani oikea valokuvaaja, katso vaikka tuossa vasemmassa laidassa olevaa tekstiä.... Laitetaan se teksti nyt tähän kaikkien nähtäville paremmin: Valon kuvaamista harrastava "täyspäinen" amatööri....
Vs: Maastossa käyty Ei koske sinua vaan muutamaan topicciin vastannutta, ehkä lainaus oli turhan laaja. Ei olla liian herkkiä kuitenkaan, mielestäni valokuvauksen tarkoitus ei ole tasapäistää ja saada kaikkia ajattelemaan samoin.. sepä olisi tylsää, missään vaiheessa en ole kieltänyt kommentoimasta tai antamasta vinkkejä. Asiallinen kommentti on aina tervetullut, kuten RDahl oli aikaisemmin kirjoittanut !