Vs: Maantiellä Kiitos. Runo muuten löytyypi näköjään täältä: http://www.internetix.fi/aspit/runot/haeruno.asp?rtunnus=466
Vs: Maantiellä Tän voisin melkein huolia kehyksissä seinälle. Jotenkin tuo puu vaan näyttää tötteröltä.
Vs: Maantiellä Kiitos kommentista. Olin jo vähän niin kuin hylännyt koko kuvan samasta ja parista muusta syystä, mutta kevättalvesta se heräsi uudestaan henkiin pienellä tuunaamisella.
Vs: Maantiellä Mielenkiintoinen on. Yritin miettiä tiukenpaa rajausta tuon tötterön kukistamiseksi, mutta ei oikein, harmonia rikkoutui, Higg
Vs: Maantiellä On oikein kiehtova, mutta tuo ihminen jostain syystä oikein hyppää esille tuolta. Joku toisenlainen asustus olisi voinut olla paikallaan, siihen on tistysti hankala vaikuttaa, mutta jotain tekisin tuolle ihmishahmolle, aavistuksen himmentäisin tai jotain. Huh, olenpas minä tänään kriittinen. Kyllä minä pidän kuvasta, en minä sitä sano.
Vs: Maantiellä Juu. Kiitokset kommenteista. Oon vähän niin kuin yrittänyt nostaa sitä tyyppiä sieltä esille, ehkä siksi hyppää. Tää kuva oli se, jonka alunperin tolla reissulla "sain". Moottorisaha tässäkin olisi ollut paikallaan.