Että nyt sitten löytyy vähän kaikkea sekalaista tämän päivän galleriapläjäyksestä... Alla muutama teaseri, loput löytyvät galleriastani Nokku ja Laite harjoittelivat kovin pannaamista ensi viikonlopun Alastaron keikkaa silmällä pitäen...
"Joo Pena tässä terve..kuule siitä päälle jätetystä kahvinkeittimestä..." ... ..ja makroilua primellä, heppa (poni?), vastavalo, palokunta ja pannaukset (mun ekat!!11!) http://nokku.1g.fi/galleriat/sekalaista03/ edit: 3. palokunta-kuva kuvattu keppanan uudella L-telellä, ei-osaavissa käsissä
Ykkönen on ykkönen =) Eli ensimmäinen kuva on kyllä hieno minun mielestäni. Siinä tulee elinympäristöäkin mukaan vähän reippaammin, verrattuna tohon mun makroon, jossa näkyy vaan lehden reuna. Melkoisia tuholaisia ovat; jäin myös miettimään tätä kuvaa katsoessani, että onko noi mustat pisteet paskaa, kaviaaria, vai jotain munia =). Samoin toi teaser -kuva on kuva tekstin kanssa varsin onnistunut pläjäys. Tarkennus toki olisi voinut olla jossain muualla kuin valaisimessa. Kertooko EXIF jotain? Olet varmaan veränyt millit 200:ssa, joten eti sellaset kuvat EXIFin perusteella...
Mukavia kuvia poijat on taas ottanut. Missäs sunnalla tuo aita joka Keppanan kuvassa on sijaitsee ? Ois kyllä hyvin voinut eilen itsekkin liittyä teidän mukaan kuvaus reissulle... Olin meinaan itsekkin liikkeellä hiukan eri suunnassa vaan.