Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Maalitukku paloi, pojat pannasivat ja maisemakin tallentui

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana paallikko, 9 Kesäkuu 2005.

    Että nyt sitten löytyy vähän kaikkea sekalaista tämän päivän galleriapläjäyksestä... Alla muutama teaseri, loput löytyvät galleriastani

    [​IMG]

    [​IMG]

    Nokku ja Laite harjoittelivat kovin pannaamista ensi viikonlopun Alastaron keikkaa silmällä pitäen...
    [​IMG]
     
  1. nokku

    nokku Active Member

    2 456
    0
    36
    "Joo Pena tässä terve..kuule siitä päälle jätetystä kahvinkeittimestä..."

    [​IMG]



    ...

    ..ja makroilua primellä, heppa (poni?), vastavalo, palokunta ja pannaukset (mun ekat!!11!)
    http://nokku.1g.fi/galleriat/sekalaista03/

    edit: 3. palokunta-kuva kuvattu keppanan uudella L-telellä, ei-osaavissa käsissä
     
  2. Ykkönen on ykkönen =)

    Eli ensimmäinen kuva on kyllä hieno minun mielestäni. Siinä tulee elinympäristöäkin mukaan vähän reippaammin, verrattuna tohon mun makroon, jossa näkyy vaan lehden reuna. Melkoisia tuholaisia ovat; jäin myös miettimään tätä kuvaa katsoessani, että onko noi mustat pisteet paskaa, kaviaaria, vai jotain munia =). Samoin toi teaser -kuva on kuva tekstin kanssa varsin onnistunut pläjäys. Tarkennus toki olisi voinut olla jossain muualla kuin valaisimessa.


    Kertooko EXIF jotain? Olet varmaan veränyt millit 200:ssa, joten eti sellaset kuvat EXIFin perusteella...
     
  3. Toi kahvinkeitinhomma on aika pirtsakka.
     
  4. Petr

    Petr

    9
    0
    0
    Mukavia kuvia poijat on taas ottanut.
    Missäs sunnalla tuo aita joka Keppanan kuvassa on sijaitsee ?
    Ois kyllä hyvin voinut eilen itsekkin liittyä teidän mukaan kuvaus reissulle...
    Olin meinaan itsekkin liikkeellä hiukan eri suunnassa vaan.