Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Maalarimestari

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana jruots, 2 Elokuu 2005.

  1. jruots

    jruots

    86
    0
    0
    Rakennustyömaan kaunistelua.

    [​IMG]
     
  2. Odotin näkeväni vähän jotain muuta kuin nuorehkon hymyilevän tytön kun kuvan nimenä oli "maalarimestari". Voidaan puhua jopa asteittaisesta positiivisesta yllätyksestä. On sommittelu kohdillaan ja hymyilevä tyttö nousee mukavasti esiin, ja sopii vielä värikkääseen miljööseen mukavasti suti kourassaan. Vaan jotenkin jäin kaipaamaan lisää, sitä jotain. Toi katse kyllä on hyvä, se suorastaan sanoo: "hitto että olen tyytyväinen työhöni"
     
  3. Joo tässä on otetta, mutta tainnut kuvaajaan iskeä ujous ?
    Lähemmäksi vaan ja kuvasta tulee iskevämpi.
     
  4. Kiva hymy kissalla, hyvä otos
     
  5. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Tosi nätti tyttö. Mukavasti sommiteltu. Kuvassa mukavasti ilmenee tuo seinä värikkäineen aiheineen kuin kertoen tytön rikkaudesta sielussaan. Kaiken kaikkiaan hyvin miellyttävä tilanne kuva. :)
     
  6. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 444
    432
    83
    Raikas ja mukava kuva.
     
  7. Aika pirtsakka. Tytöllä jotenkin sellainen ilme että:"vitsit että oon hyvä!"
     
  8. Juuh kyllä tuollaista on mukava katsella. Meni pitkään ennen kuin tajusin mitä tuohon kaipaisi ja se oli niinkin yksinkertainen asia, kuin hieman lisää valoa tuohon tötön naamalle. Tämä näyttö täällä duunissa on perkeleesti liian kirkkaalla ja silti tuo naama jää mielestäni turhan pimeäksi. Muuten kyllä loisto suoritus.

    9 pistettä ja se papukaijamerkki jäi tällä kertaa saamatta ;P
     
  9. jruots

    jruots

    86
    0
    0
    Näyttääkös tämä paremmalle? Lisäsin valoa tytön iholle.
     
  10. Mahe

    Mahe Member

    454
    3
    18
    Juu tuo korjailtu versio on parempi, erottuu se ilme paljon paremmin.

    Yhdyn edellisiin, loistava ilme mallilla.

    Tuo tavarakasa tuossa edessä vähän häiritsee, mutta tilanne olis mennyt ohi varmaankin jos sitä olis alkanut kuvatessa siirtelemään, joten ei siitä osaa kovin pahoillaan olla ;)
     
  11. vn

    vn

    1 464
    0
    0
    Tämä on kyllä hyväntuulinen kuva. Korjattu versio parempi.

    Miksi olisi pitänyt mennä lähemmäksi? Minusta tässä on aika mukava sommittelu, näyy ympäristöä ja tytön ilme on luonnollinen.

    Vesku
     
  12. JPu

    JPu Well-Known Member

    5 398
    179
    63
    Kerrankin olen Veskun kanssa ihan samaa mieltä, pidän kuvasta ja lisävalo tyttään parantaa kuvaa entisestään. Oikein hyvä!
     
  13. vn

    vn

    1 464
    0
    0
    Älä nyt liian tuttavalliseksi ryhdy! ;)

    Vesku
     
  14. J.Vuokko

    J.Vuokko Well-Known Member

    8 192
    62
    48
    tää on loistava :) Tytön ilme kruunaa vielä kaiken. Harvinaista herkkua tällaiset kuvat.
     
  15. Luomaa

    Luomaa Member

    113
    0
    16
    Tää on kyllä hyvä, tuo tolppakaan vasemmalla ei häiritse vaan kehystää hienosti kuvan. Lisävalolla parempi niinkuin jo todettiin.
    Grrreat!
     
  16. En minä täällä mitään jumalan totuuksia kirjoittele, vaan omia mielipiteitäni.

    Nyt tuo Luomaan mainitsema 'kehystys' ei minun mielestä toimi kehystyksenä, vaan sotkee kuvaa ylimääräisenä, tarpeettomana elementtinä.

    Täten hivenen enemmän seinää, lähempää ja mimmi enemmän esille.
    Tietenkin jos tilanne on aunaturel, niin sitten ei voi kuin valittaa.
     
  17. Nyt se peuhii ... Loistavaa tykkään kuin hullu punaisesta polkupyörästä. Kiitos tästä.
     
  18. Ainoastaan jalkojen asento hiukan pettää, kuin horjahtaisi aavistuksen kuvaajaa kohti? Lienee silti hyväksi, itse kuvaa ajatellen? Reppu/muuttosäkki-asetelma etualalla luo vaikeutta. Pelkät maalipurkit pensseleineen etualalla saattaisivat toimia paremmin.
    Raikas tunnelma, myös tilanteen rajaus tuntuu sopivalta.