Vs: Maalari -Jopon perä Siinä lukee -=miinus, jopon perän löydät tuolta. http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,47252.0.html
Vs: Maalari -Jopon perä Eipä nyt järin kivoja, sama tylsä teema aika monessa kuvassa. Puolikas taiteilija, käsi, työkalu ja maalattava kohde, luulisi että noin ammattitaitoinen kuva-alan harrastaja löytäisi jonkin muunkin tavan tuoda kohdettaan julki. En ole kauaa foorumilla ollut ja ensin luulin luulin että ihmisten kirjoitukset sinun käyttäytymisestäsi ja idioottimaisuudestasi olisivat liioiteltuja, nyt kävi niin että olin itse väärässä ja muut oikeassa. En myöskään uskonut lähteväni sinun lapsenomaiseen tapaasi kirjoitella ja yllyttää muita kanssafoorumilaisia sanaharkkaan kanssasi, mutta perkele sorruin siihen ja tässä sitä ollaan kirjoittamassa Sari Jirenille palautetta hänen katukuvistaan. Eli kuvat olivat ihan perus kuvia, ilman sen suurempaa taiteellisuutta. Ainut mikä nyt sai minut naurahtamaan oli kuvien otsikko, tosin sekään ei ollut kovin omaperäistä. Et siis viitsinyt nähdä edes pientä vaivaa ja keksinyt oman, siinä vaivaa, menit ja otit minun otsikon. Kuusivuotiaan lapsen älyllä varustettuna luulit olevasi ovela ja vähän muokkasit sitä, nyt varmaan kaikki taas nauraa ja pitää minua Sari Jireeniä oikein hauskana ja fiksuna ihmisenä. Kiitos Ps: Anteeksi nimesi olikin Jari Siren eikä Sari Jiren, en viitsinyt sitä enää muokata joten annoin olla.
Vs: Maalari -Jopon perä Eipä mitään sitten meitä on kaksi. Ps. Häpeen=häpeän, komenttiasi=kommenttiasi
Vs: Maalari -Jopon perä Eipä sae mitään, meitä sinun komenttisi sijaishäpeän tuntijoita on enemmistä.
Vs: Maalari -Jopon perä Ihan vaan kuvista kommentoisin seuraavaa, menemättä henkilöön mitenkään, henkilöä mitenkään kommentoimatta, (ei mitään henkilökohtaista siis!) Ekasta kuvasta tykkään tosi paljon. Jotenkin tuo tausta(maalaus) on hirmu kivasti kuvautunut. Tausta - sivellin - siveltäjä, erinomaisesti jotenkin salaperäisellä tavalla kontrastikkaasti on näiden välinen peli läsnä. (en oikein osaa tätä sanoiksi pukea, mutta yritän) Lisäksi tuo missä värillinen seinä ja harmaa ympäristö kovin hyvän kontrastin luovat. Se on oikein hyvä! (EDIT: Siis toi kuudes)