Vs: Yksin yössä Kyseessä lienee taidehegemoniaa etäältä kiroava porvoolainen valokuvaaja. "Zoomilla" olisi saanut lähikuvan: Taisto Reimaluoto Turkan Seitsemässä veljeksessä, mutta digijärkkäri kaulasta roikkumassa http://www.yle.fi/player/player.jsp?name=El%E4v%E4+arkisto%2F04810_2
Vs: Yksin yössä itse asiassa kaipaamme moni tätä porvoolaista valokuvaajaa,missä hän on? hän katosi ennenkuin eräs suuri persoona tuli foorumin iloksi,voisi olla aika vääntöä sanoisin.Kuva on mielenkiintoinen,kuin joku tarkkailisi tarkaillijaa
Vs: Yksin yössä Digisivuilla silloin tällöin jotakin pientä heittää, mutta taitaa sielläkin iso b hillitä juttuja. Ehkä hän vielä... Higg
Vs: Yksin yössä Hyvä kuva. Itse en tunnista kuvan henkilöhahmossa mitään erityisesti Pårvååseen liittyvää. Tai mihinkään -kuviteltuunkaan- nettipersoonaan liittyvää. Vihjailtu henkilö on kyllä käynyt tarkastelemassa välillä arvon foorumin sisällöllistä kehitystä (Olen tarkkaillut tilannetta) mutta hän älykkäänä ihmisenä on vaiennut... ? Terveiseni Porvooseen, kaikkine mahdollisine sympatioineen kuorrutettuna, terveisin: Menneisyydessä Saamastaan Kannustuksesta Aina ja Alati Kiitollinen - Erska
Vs: Yksin yössä haiskahtaa ihan referaatilta piilosilla välillä lasimesarin touhuihin joutuneeseen jäärään... eikö ? No comments, mielummin vaikka leikkaan tämän kaksiteräisen käärmeen kielen veks. Ihan piilosilla leikitään leikkikentillä...