Vs: Maailman kaunein kamera? Kodak Box -ruumisarkku maisemaikkunoilla ja kantokahvalla offtopic: valaisu fikkarilla maalaamalla.
Vs: Maailman kaunein kamera? Jos unohdetaan puukamerat, niin kaunein on mielestäni ehdottomasti Zenza Bronica S2. Vaikka on melkoisesti Hasselbladin näköinen, niin tuo silti tuossa japanilaisessa mutoilussa joku kiehtoo. (Mahtaako johtua siitä että tollanen löytyy kaapin perukoilta vieläkin?)
Vs: Maailman kaunein kamera? K2. Kaunein kaikista. Sain isältä sellaisen ja rullan tri-xää. Mutta sittemmin lankesin Nikonin syntiin..
Vs: Maailman kaunein kamera? Kadu ja tee parannus. (tai tee kuten allekirjoittanut; sekä Pentaxeja että Nikoneita)
Vs: Maailman kaunein kamera? RB on tavallaan todella ruma mutta yksi parhaista mitä tiedän 6x7 koossa.
Vs: Maailman kaunein kamera? Itse ihailin OM 1:tä 70-luvulla, maksoi vaan silloin itselleni hiukan liikaa, Pentax ME tuli hankittua ja se on Om1:n kanssa yksi kauneimmista ja kaunein jonka itse olen omistanut.
Vs: Maailman kaunein kamera? Aikoinaan hallussa ollut Minoltan XM1 oli hieno, mutta oli myös XE-1 jonka lopulta sain uudelleen itselleni, kun sen ottaa käteen, niin tietää, että se on laadukas, painaa kokoonsa nähden aika paljon ja muodot on kohillaan, favorit Pentaxien jälkeen. K2 oli aikoinaan se rakkain, ja edelleen se on hallussa, muut on uushankintoja vanhojen muistojen vuoksi. Hieman harmittaa tuon alkuperäisen K2:n jalustakierteen murtuminen, en siis voi enää kiinnittää jalustaan, mutta so what.