Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYDÄÄN M: YYTY

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana nikoso, 27 Joulukuu 2012.

  1. nikoso

    nikoso

    13
    0
    0
    Nama haluaisin myyda vikkelaan, siksi alhaiset hinnat. Kamat on hyvassa kunnossa..

    Yksi 7D runko kaupan. Ei linssia. Mukana laturi, freesi akku, kayttamaton strappi, runkotulppa, todella hyva screen protector, ja v-finder lcd magnifier videohommiin.. Myyntipaketti ei ole enaa minulla (jatin sen jenkkeihin)
    Todella hyvakuntoinen. Ostin alle vuosi sitten Kanadasta. Minulla ei ole enaa kayttoa talle rungolle..

    Hinta 740euroa MYYTY

    uudet kuvat kamerasta osoitteessa    www.n-iko.com



    Zoom H4N aanitys hommiin, kuin uusi, ja mukana tuulipehmike, kotelo, ja tuollainen mikkiteline-kiinnitys juttu.. Boxi jaa usaan..  180euroa MYYTY

    Glidetrack HD Slider 0,75m, ja Manfrotton todella tukeva kuulapaa pystyslideihin.. Hinta MYYTY 240euroa !!

    Canon EF 2xII extenderi, linssit kuin uudet.. Mainio extenderi. MYYTY Hinta 190euroa




    Sijainti: TANAAN paivalla ja MAANANTAINA, Helsinki
    Voin myos lahettaa matkahuollolla ostajan piikkiin, jos maksat ensin pankkisiirrolla.

    www.n-iko.com
     
  2. nikoso

    nikoso

    13
    0
    0
    Vs: M: Canon 7D, Glidetrack HD Slider, Zoom H4N, EF 2XII ext.

    Viela viikon myynnissa.
    Laskin hinnat myymattomista tavaroista.
     
  3. nikoso

    nikoso

    13
    0
    0
    Vs: M: Canon 7D, Glidetrack HD Slider, Zoom H4N, EF 2XII ext.

    no niin, tanaan olen paivalla Helsingissa, jos joku haluaa katsastaa. emailia osoitteeseen ndashiko at gmail piste com
    kiitos
     
  4. nikoso

    nikoso

    13
    0
    0
    Vs: M: Canon EOS 7D

    Viimeiset kolme paivaa aikaa tehda kaupat ennen kuin jatan maan. hinta 7Dlle enaa hassut 750 euroa.
    Kaikki muut meni jo.
    Nouto Jamsasta/Jyvaskylasta / toimitus matkahuollolla.