Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

nättityttö värrilliset x3

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana jaffa, 26 Toukokuu 2006.

1. jaffa

jaffa

778
    0
    0
    samalta reissulta ku tuo nättityttö mv x3 , parista kuvasta jäi kyllä itselle todella kiva mieli tiedä sitten miltäs ne näyttää teidä silmissä, ja taas kerjäilen jännänä kommentteja teiltä, kiitos katsomisestasi.....

2. Tyttö on nätti, mutta häntä palelee. Kuvat hyviä.

3. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Viimeinen on minun mieleen eniten kuvana, olisi tosin mennyt enemmän peittävällä vaatetuksellakin, mutta on oikein hyvä näinkin. Ilme ja kaihoisa olemus tuntuu kivalta. Mistään ei huomaa (tuossa kuvassa), että malli palelisi häiritsevästi, hän näyttää niin keskittyneeltä johonkin (vaikka iho on kananlihalla).

Ensimmäinen on tyypillinen kovanvalon myötävalokuva pahimman riesan kanssa, eli malli joutuu siristelemään silmiä auringon kiusatessa, toisaalta se tekee herkkyyttä ja inhimillistää mallia, riippuu siis mitä kuvalla pyritään kertomaan, onko se hyvää vai huonoa ;)
    (pidän itse yleisesti)

Keskimmäinen on sarjasta varsin erilainen, paleleva tyttö, joka istuu epämukavasti... tausta myös melkoisen häiritsevä, kuvana vaikea jäsenneltävä (sommittelu, etäisyys ihmiseen tai joku tökkii), hyvää ehkä juuri tuo kylmän näkyminen, vaikka ei varmaankaan ollut tavoite, mutta joihinkin tavoitteisiin saattaisi istua hyvinkin.. vaikka tarinaan joka kertoo, "ei niin kesäisistä päivistä" tms. (horisontti kannataa silti suoristaa, näyttää vahingolta enemmän)

Niihin MV-kuviin yritän vielä palata, nyt on mentävä tutimaan ;)

4. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Jep

Mun mieleen on viimeinen kuva, on hieman pehmeämpi valo, mikä sopii totiseen tunnelmaan. Tyttöä pitäisi varmaan kuvata enemmän, että tottuisi olemaan kameran edessä.
    T Töhnä

5. MJK

MJK

1 436
    0
    0

Mukava näitä on katsella. Uteliaisuudesta heräsi kysymys, että otitko yhtään kuvaa missä taustalla oleva kaunis kotimainen maisema pääsee myös kunnolla esille? Mustavalkoisissa vimpassa näkyykin. No tyttöähän tässä kuvattiin ja kuvat toimii joten älä käsitä väärin.

6. kyllähän tuo vähän liian alhaalta on että siinä luonnetta olisi kuvattu, että vaatetus on ihan nappi ,)

7. jaffa

jaffa

778
    0
    0
    saattaa tuolla jotakin olla joissa taustalla näkyy luontoki.

8. JB

JB

346
    0
    0
    Viimisessä hyvä fiilis. Mutta vaikka mulla ei todellakaan ole mitään paljasta pintaa vastaan, niin tuossa se tökkää jotenkin häjysti silmään, tuntuu siltä että tisun kylkeä on nimenomaan pyritty tuomaan esille - se siitä "mikäs tässä nyt oikein saa vipinää punttiin" -arvoituksesta...