Vs: M/V: Canon 1Dmk2, EF 20/2.8, Tokina Fisheye Viimeinen lasku hinnoissa. Tarjouksia on tullut mutta ei oo lähteny ihan niin halvalla. Ilmoitusta hieman muokattu.
Vs: M/V: Canon 1Dmk2, EF 20/2.8, Tokina Fisheye HUOM!! Käytössä 22.8.2010 asti, sit uudestaan myytävänä.
Vs: M/V: Canon 1Dmk2, EF 20/2.8, Tokina Fisheye Pakko nostaa hattua sun myymiselle. Maaliskuussa aloitit etkä vielä ole saanut myytyä? Itse olisin jo lopettanu yrittämisen.
Vs: M/V: Canon 1Dmk2, EF 20/2.8, Tokina Fisheye Älä JP välitä, Adea vaan vituttaa kun sillä ei ole kuin 450D ,)
Vs: M/V: Canon 1Dmk2, EF 20/2.8, Tokina Fisheye Whah ainii mua vitutti, ihmettelinki että mikä se outo olotila oli tossa päivällä. Jos mua kiinnostas laittaa runkoon tuhansia euroja niin kyllä sitä rahaa sais kasaan, luulenpa että kaikki ketkä harrastavat valokuvausta niin saisivat ainakin muutaman vuoden aikana rahat kasaan ja voisivat ostaa. Mutta katos ku 450D ja pari "suht hyvää" putkee riittää meikäläiselle. Nostin vain hattua kaverille ku puol vuotta myyny kamaa eikä vielkää oo saanu myytyä ja silti jaksaa. Mut onneks yritit antaa back-uppia, vaikka se aivan metsään menikin.
Vs: M/V: Canon 1Dmk2, EF 20/2.8, Tokina Fisheye No sullehan mä yritini antaa backuppia kun jollain sairaalla tavalla tuote aina kiinnostaa jos ketjua kommentoi ,)
Vs: M/V: Canon 1Dmk2, EF 20/2.8, Tokina Fisheye Ehei, tuote ei kiinnosta, ei sitten pätkän vertaa, muistan vain nähneeni tämän saman ilmoituksen aikoja sitten, ja ihmettelin että myykö tämä kaveri toista samanlaista, mutta ei, eipä myynyt vaan samaa. Sen takia kirjoitin kommenttini tähän ketjuun. Mutta JP, älä siltikään välitä vaikka Adea ei vituta se että hänellä on vain "säälittävä 450D"