Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY M/V: Palkkikamera Myyty!

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana verney, 25 Toukokuu 2006.

    Myydään Cambon 6x9cm/9x12cm/4x5" palkkikamera ilman objektiivia. Kamera voidaan myös vaihtaa johonkin tarpeelliseen. Tarpeellisissa tavaroissa lukee yleensä Hasselblad tai Nikon, mutta muutakin voi tyrkyttää.

    Kamerassa voi käyttää laakafilmin lisäksi rullafilmiä, joten tässä olisi tarjolla pehmeä laskeutuminen palkkikameroiden maailmaan. Jos rullafilmi käy pieneksi, niin takastandardia vaihtamalla kamera saadaan käyttämään laakafilmiä.

    Paketti sisältää ainakin seuraavat osat:
    - palkki 43cm, jalustakiinnike
    - etu- ja takastandardit mallia 6x9cm + palje
    - takastandardi mallia 4x5"/9x12cm + palje
    - suoria objektiivilautoja: 2 kpl
    - vajotettuja objektiivilautoja: 1 kpl
    - rullafilmiperiä kaksi kappaletta 6x7cm (Mamiya RB)
    - kaksi kaksipuoleista kulunutta 9x12cm filmikasettia

    Ostajalle annetaan viikon palautusoikeus jos ei ole settiin tyytyväinen. Myyntihinta on 400€ (eli suurinpiirtein uusien objektiivilautojen hinta :).

    Käytön jälkiä setistä kyllä löytyy, mutta ei suurempia kolhuja. Molemmat palkeet olivat kunnossa kun niillä viimeksi kuvasin, mistä on vuosia. Ohessa kuva kamerasta rullafilmistandardin kanssa.

    Ihan turha enään katsella tätä ilmoitusta! Myyty!
     
  1. Myin toisen rullafilmiperän ja löysin pari objektiivilautaa lisää. Pudotetaan paketin hinta 300 euroon filmiperän myynnin takia. Setti löytyy Helsingistä ja ottaisin vastaan mieluummin jotakin hyödyllistä kuin rahaa joten tarjoa.

    Päivitetty paketti sisältää siis seuraavat osat:
    - palkki 43cm, jalustakiinnike
    - etu- ja takastandardit mallia 6x9cm + palje
    - takastandardi mallia 4x5"/9x12cm + palje
    - suoria objektiivilautoja: 3 kpl
    - vajotettuja objektiivilautoja: 2 kpl
    - rullafilmiperä 6x7cm (Mamiya RB)
    - kaksi kaksipuoleista kulunutta 9x12cm filmikasettia

    Ihan turha enään katsella tätä ilmoitusta! Myyty!
     
  2. Ei mitään Seiska boikottiin -tyylistä ryntäystä. Pudotetaan hinta 250 euroon.
     
  3. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    Missäpäin helsinkiä, jos kävis vilasemassa.
     
  4. Jakomäessä (iltaisin) tai Pitäjänmäessä (toimistoaikaan). Voidaan tulla esittelemään myös näiden kahden paikan välille.
     
  5. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    No hitto, mä olen kanssa töissä pitäjänmäellä, Valimotiellä, joten se sopisi minulle. Toisaalta asun Tapanilassa, eli myös se käy.

    EDIT: Se on mun ny :D