Kaluston uusiutumisen myötä jäi minulle tarpeettomaksi hyväkuntoinen Pentax K-7. Noin 14200 kuvaa sillä on vasta otettu, ja ominaisuuksiltaan vaativallekin kuvaajalle sopivana se haluaisi vielä tulla käytetyksi vaikka kuinka pitkään. Kamera on noin 2,5 vuotta vanha ja minä olen sen toinen omistaja. Edellinen, joka oli tuttuni, ehti ottaa vähän yli 5000 kuvaa, minkä jälkeen hän varmuuden vuoksi puhdistutti sen JAS-tekniikan huollossa. Omassa käytössäni ei ole ilmennyt vikoja eikä kennon likaantumista. Akku kestää jopa tuhat laukaisua, riippuen kuitenkin salaman, Live View:n ja videokuvauksen käytön määrästä. Pieniä käytön jälkiä voi tarkkasilmäinen rungosta löytää, mutta niillä on vain kosmeettinen merkitys. Kamerarungon mukana tulee aika tarkkaan alkuperäinen myyntipakkauksen sisältö: kaapelit, ohjelmisto-CD, käyttöohjeet (fi + sv) yms. Hintapyyntö: 440 euroa *** MYYTY! *** Myytävänä myös hyväkuntoinen käsitarkenteinen SMC Pentax-A F4/35-70 -zoom, joka polttovälialueeltaan sopii hyvin esimerkiksi henkilökuvaukseen ja lisäksi lähikuvaukseen, kun 70 mm polttovälillä voi tarkentaa 25 cm etäisyydelle. Objektiivin mukaan saa naarmuttoman Hoya HMC Super UV -suotimen (58 mm). Linssinsuojus on, mutta takatulppa valitettavasti jo edelliseltä omistajalta kadonnut. Minulla tämä on ollut vajaan vuoden, kuitenkin hyvin vähällä käytöllä, koska käytössäni on useita hyviä laseja samalla polttovälialueella. Tämä onkin myynnin syy, vaikka jo ihan ulkoisestikin tämä vankkatekoinen pikku pötkö on nykyisiä muovivalmisteita roimasti katu-uskottavampi. Hintapyyntö suotimen kanssa: 50 euroa *** Objektiivi myyty. *** Kuvia myytävistä yksilöistä: