Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY M/V: 80-200/4,5 Pentaxiin **myyty**

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana Lotari, 20 Lokakuu 2006.

  1. Lotari

    Lotari Member

    310
    0
    16
    Myynnissä olisi Pentaxin K-bajonettiin käypä Itorex 80-200/4,5 objektiivi. Kooltaan tämä putki on ehkä keskivertoa pienempi, verrattavissa 33cl oluttölkkiin, muutaman sentin korkeampi. Linssipinnat tässä yksilössä ovat puhtaat ja naarmuttomat, runko lähes neitseellinen aukkorenkaan maalipintaa lukuunottamatta, siitä voi nähdä alta paljastuvaa metallia joissakin kohdin.
    Kuten jo aikaisemmin kerroin, käy objektiivi K-bajonetin omaaviin kameroihin, käy se siis myös ihan Pentaxin ja Samsungin digijärkkäreihinkin, itse olenkin käyttänyt tätä Pentax *ist D -kamerassa täysin ongelmitta (samaan tyylin kuin muitakin vanhempia objektiiveja joista uupuu A-osa aukkorenkaasta).
    Syitä objektiivista luopumiseen on monia, muun muassa objektiivien päällekkäisyys (laukusta löytyy niin 85/1,5, 135/3,5 kuin 200/3,5:kin), ja ehkä suurimpana raha. Pitäisi tässä rahoittaa 24 millisen hankintaa, ja nuo valovoimaisemmat vaihtoehdot tuppaavat olemaan hieman hintavia näin opiskelijabudjetille..
    Tietysti jos jollakulla sattuu olemaan jokin 24 millinen ylimääräisenä niin aina saa tarjota vaihdossa, tai miksei ihan pelkkää rahaakin vastaan.
    Hinta siis, 35 euroa postikuluineen.

    Niin ja ne myyntikuvat, ensimmäisenä itse objektiivi:
    [​IMG]

    Tällaisen kuvan joskus viime syksynä räpsäisin ajan kuluksi:
    [​IMG]

    Objektiivi käy myös niin sanotuille laiterunkkareille:
    [​IMG]

    Yhteydenotot voi tehdä joko ihan tämän otsikon alle, yksityisviestillä tai miksei sähköpostillakin.

    edit: hinta 35e postikuluineen
     
  2. Lotari

    Lotari Member

    310
    0
    16
    Vs: M/V: 80-200/4,5 Pentaxiin

    Töttöröö, nyt tippu hinta hieman, 35 euroa, ja postikulut maksan itse! Tietysti tästä lasista voi jotain tarjotakin, jos nykyinen hinta ei innosta.