Kun ei kerran käyttöä ole, niin myydään pois otsikossa mainittu objektiivi Nikonin adapterin kera. Myös alkuperäinen vastavalosuoja löytyy vaikkei kuvissa näy. Kyse siis seuraavasta putkesta: http://www.adaptall-2.org/lenses/63B.html Mukaan nahkainen säilytyspussukka sekä paskahko 2xtelekonvertteri. Alkuperäistä etutulppaa ei ole, mutta Nikonin versio ajaa asiansa. Objektiivissa käytöstä aiheutunutta kulumaa. Etulinssissä pieni naarmu ja kyljestä paikoin maali kulunut, lisäksi tarkennusrenkaan kumi repsottaa yhdestä kohtaa. Sisuksissa hieman pölyä. Kuvista näkee melko hyvin objektiivin yleiskunnon. Mekaanisesti silti mielestäni priima, eikä kuvanlaadussa ole ollut valittamista. Jos valita saan, niin kaupat mieluiten kasvotusten Helsingissä, jolloin ostaja voi todeta ja testata objektiivin kunnon. Postituskin onnistuu ostajan piikkiin, mutta lähettämisessä voi olla pientä viivettä muuttokiireistä johtuen. Sanotaanko hintapyynnöksi 250e? Yksityisviesti tavoittaa.
Vs: M: Tamron SP 180mm f/2.5 35th anniversary + Nikon AI adapteri Ei aukee noi kuvat suuremmiksi, ainakaan mulle, entä muille? Ei siinä mitään, hyvä optiikkahan tuo on.
Vs: M: Tamron SP 180mm f/2.5 35th anniversary + Nikon AI adapteri Ei aukee minullekaan kuvat suurempina (loading..)
Vs: M: Tamron SP 180mm f/2.5 35th anniversary + Nikon AI adapteri Kun Firefoxissa (ainakin) klikkaa kuvaa oikealla hiiren napilla ja valitsee Copy link location ja sitten liittää sen tuohon osoiteriville, voi mennä suoraan tonne aijaa.com:iin katsomaan kuvia. Esimerkki: Free Image and File Hosting - Share Your Images - Aijaa.com
Vs: M: Tamron SP 180mm f/2.5 35th anniversary + Nikon AI adapteri Kuvien aukeamisessa on tosiaan häikkää. Toinen konsti (ainakin firefoxissa) on avata kuvat uuteen ikkunaan/ välilehteen. Orcah4h: Osta toki! Kadut kuitenkin, että aikanaan minulle myit... =)
Vs: M: Tamron SP 180mm f/2.5 35th anniversary + Nikon AI adapteri Free Image and File Hosting - Share Your Images - Aijaa.com a big torn ?!
Vs: M: Tamron SP 180mm f/2.5 35th anniversary + Nikon AI adapteri Hei! Mulla on ko. objektiivi. Piirtää erittäin hyvin. En ole vielä täysikennoiseen kokeilemaan (D80 ja D300s käytössä). Linssiä valmistettiin vain 3000 kpl, suht. harvinainen siis. Toivottavasti linssi läöytää hyvän kodin. t. Pekka T