Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY ***MYYTY***: Loistokuntoinen Olympus OM-D E-M5

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana tranta, 17 Joulukuu 2014.

1. tranta

tranta

27
    0
    0
    KAMERA MYYTY

Myynnissä otsikon mukainen Olympus m43-runko. Mukaan alkuperäinen myyntipakkaus kaikkine sisältöineen (salama, piuhat, laturi, ohjekirja, korkkaamaton kantohihna) sekä Sandisk 8gb 45mb/s -muistikortti.

Ostettu Rajalasta 5.12.2012, eli kahden vuoden takuu on juuri umpeutunut. Mukaan kuitti. Ollut yhdellä omistajalla, joka en tosin ole minä itse. (Ostin palstalaiselta setin, josta halusin itselleni vain objektiivin, loput tiesin jo ostaessani laittavani kiertoon.)

Erittäin hyvin pidetty. Kamera on lähes uudenveroisessa kunnossa sekä sisäisesti että ulkoisesti. Pilkunviilaaja huomaa pienenpientä kulumaa salamakengän kulmien maalipinnassa, mutta tarkasti saa valoa vasten käännellä. Ks. kuva. Näytössä ei naarmuja. Mukaan voin laittaa vielä yhden käyttämättömän suojakalvon näytölle. Shutter count: 8687.

Kamerahan on suorastaan aivan erinomainen peli. Itse omistan jo yhden samanlaisen, ja siksi tämä kappale menee suoraan myyntiin.

Tästä pukinkonttiin varmasti mieluinen lahja, vaikka itsellesi.

Hinta: 390 euroa. Mieluiten nouto Espoon Lintuvaarasta, jolloin tavaran saa tarkistaa ennen ostopäätöstä. Myös muut toimitustavat neuvoteltavissa ostajan laskuun.

YV tavoittaa.

Liitetyt tiedostot: