Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYDÄÄN M: Sigma 35mm ART f1.4 Canon

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana tonyyqi, 18 Tammikuu 2017.

Pistetään myyntiin 35mm ART. Ostin lasin viime kesänä ja olen lasin toinen omistaja.

Linssi on hyväkuntoinen, optiset pinnat ovat naarmuttomat. Linssipinnoissa hieman pölyä joka näkyy myyntikuvista.
    Lasi on ostettu Verkkokauppa.comista 7.11.2015, joten Fokan myöntämä 4 vuoden lisätakuu kattaa vuodelle 2020 saakka.
    Lasi on käynyt Joulukuussa Fokalla säädössä, jolloin AF todettu toimivaksi ja säädetty 5D Mark II runkoon sopivaksi. Kaupan päälle saa Sigman USB-Dockin jolla tarkennuksen hienosäädön voi suorittaa itse helposti.

Nouto on mieleisin kauppatapa, mutta postitan myös kunhan raha on tilillä ennenkuin postitus tapahtuu.
    Jos asut lähialueilla niin vaihdossa voisin ottaa Canon EF35mm F2 IS ja rahaa päälle.
    Sijaitsee Riihimäellä.
    Yhteyden saa YV:llä, sähköpostilla tony(piste)seulanto(at)gmail(piste)com tai puhelimitse nollaneljänolla8321506

Liitetyt tiedostot:

1. mephiz

mephiz

3
    0
    0
    Moro,

Voisin tarjota tuosta 490€ + postit. Mitäs sanot? Käykö vaihdossa Canon 50mm 1.4 prime, Samyang 35mm 1.4 prime tai Samyang 85mm 1.4 prime + väliraha? Laita mulle spostiin mitä mieltä olet? Sposti: mephiztophel87@gmail.com

Ystävällisesti: Markus P

2. vesmu

vesmu Member

51
    0
    6
    Vieläkö myymättä?