Eli myynnissä seuraavanlainen paketti: - Rhino Slider PRO [4 ft. / 121cm] (vanhempi versio, ei EVO) - Rhino Slider Pulley (vaijerillinen vastapainopussi, joka helpottaa sliderin käyttöä esim. pystysuunnaassa tai etäisyyden päästä) - Rhino Carrying Case (Muuten kaiketi sama kuin kotisivuilla, mutta laukun "kantta" ei voi laajentaa) - Manfrotto 3-way pää - Walimex Pro Set DSLR Bases (palikoissa yläosat vaihdettu keskenään niin, että kierre on sama ylhäällä ja alhaalla) - Sliderin päihin sateenvarjopidikeet, joilla sliderin saa kiinni studiojalustoihin. Slider rullaa äärimmäisen tasaisesti ja kantaa todella painavaakin setuppia. Olen itse käyttänyt vain kahdella keikalla, joten parempi myydä pois kuin antaa pölyttyä omissa nurkissa. Hinta 450 €. Itse maksoin koko setistä ~950€. Sijainti Jyväskylä. Postitus mahdollista ostajan kustannuksella. Yksityinen myy, ei vähennettävää ALVia. Yhteydenotot 050 496 5352 tai naamaharava ät hotmail.com
Vs: M: Rhino Slider PRO [121cm] + sälää + Manfrotto 3-way pää Edelleen mynnissä. Tiputin myös hintaa.