Myynnissä olisi 10 kpl 4x5" tuuman kasetteja + 69 graflock kasetti + polaroid-kasetteja pakettihintaan 160 euroa. Ei erikseen myynnissä. t. Pauli gsm: 050 523 1176
Vs: 4x5" tuuman kasetteja + 69 graflock kasetti+ polaroid-kasetteja Hassuja nämä paketoinnit. On aika harvassa ne, jotka tarvitsevat juuri sen valikoiman kamaa jotka myyjällä sattuu olemaan kaapissa. Ja harva ostaja ottaa sen riskin, että ei saa myytyä niitä tarpeettomia kamoja eteenpäin jollekin. Näin myyntiä jonkinverran työkseni tekevänä suosittelisin että ottaisitte lusikan kauniiseen käteen ja ette paketoisi. Olisin ollut valmis keskustelemaan noista 4x5 kaseteista, mutta en muusta. Eli siksi taas tämä avautuminen ;-)
Vs: 4x5" tuuman kasetteja + 69 graflock kasetti+ polaroid-kasetteja Katos kun mulla ei ole tarkoitus harrastaa vähittäiskauppaa vaan kertahintana kaikki pois. Ne on eri tyypit jotka sitä vähittäiskauppaa harjoittaa. Mulla on ihan sama ostatko vai et sillä tarve myynnille ei ole sde, että tarttis rahaa vaan käyvällä hinnalla myydä pois tieltä. Hyväntekeväisyyttä en harjoita ja anna ilmasiksi pois kun olen 20 vuotta ollut alalla jossa ne jotka ilmaisiksi saavat haistattaa pitkät sille joka antaa ilmaisiksi jotain.
Vs: 4x5" tuuman kasetteja + 69 graflock kasetti+ polaroid-kasetteja Ei sit mittään, jatkapa vaan sitä myyntiä. Että alalla? ei ihme että ne kivijalkaliikkeet menee nurin... ;D ;D ;D
Vs: 4x5" tuuman kasetteja + 69 graflock kasetti+ polaroid-kasetteja Tuolla kun kirjoitin alasta jossa saa ilmaisiksi en tarkoita kamerakauppaa vaan omaa nykyistä alaani jossa saa kaiken ilmaisiksi tekemättä mitään sen eteen ja haukkuvat siitä hyvästä, että pitäis saada enemmän mihin olisi oikeus. Kamerat ja tarvikkeet joita myyn ei liity millään lailla mun nykyiseen ammattiin mutta kommenteista päätellen täälläkin niitä sosiaalirajoitteisia näyttää olevan.
Vs: 4x5" tuuman kasetteja + 69 graflock kasetti+ polaroid-kasetteja Sosiaalirajoitteisia? no niimpä näkyy olevan... ;D ;D Tämä keskustelu loppuu tähän, saat tehdä kauppaa just niin kuin huvittaa. Ostajat ostaa sitä mitä tarvitsevat ja mistä ovat halukkaita maksamaan. Huonompi juttu jos nämä kaksi eivät kohtaa. Se on kylläkin silloin vain myyjän vika, markkinataloudessa. Sosiaalirajoitteisella myyjällä on sitäkin hankalampaa.
Vs: 4x5" tuuman kasetteja + 69 graflock kasetti+ polaroid-kasetteja Mitä merkkiä ja mallia tavarat ovat? Kuinka monta Polaroid-kasettia? nm. puhelinrajoitteinen
Vs: 4x5" tuuman kasetteja + 69 graflock kasetti+ polaroid-kasetteja 4x5" liscon kaksipuoleisia 10 kpl, 1 kpl 69 Horsemanin ja yksi singeli laakapolakasetti ja kaksi 405 polaroid-pakkakasettia.
Vs: 4x5" tuuman kasetteja + 69 graflock kasetti+ polaroid-kasetteja Eipä muuten lopu tähän sillä sinä se vittuilun aloitit joten saat myös siitä vastauksen. Koska älähdit idioottimaisesti niin kertoo se todellakin sun sosiaalisesti rajoittuneesta ilmaisutavasta eli kun jotain mitä et saa ilmaiseksi niin heittäydyt vittuilemaan. Siksi myös saat ansaitusti takaisin sitä mitä itse levität. Mä olen kuunnellut spurgujen vittuilua työssäni 20 vuotta jo ja en kaipaa todellakaan Haraldin kaltaisia idiootteja vittuilemaan asiasta josta et ole edes aietta ostoon tehnyt. Noikin kommenttisi, että olisit ollut valmis ostamaan ne laakafilmikasetit on täyttä paskaa sillä et ole ollut missään muussa kuin tuossa ensimmäisessä vittuiluosiossasi mukamas niistä halunnut keskustella. Et olisi halunnut koska sinua vitutti se, että joku myy pakettina tavaraa eikä yksittäin. Myyjä päättää aina sen mitä se myy eikä ostaja. Ostaja päättää sen mitä se ostaa tai sinun tapauksessa valehtelee kiinnostuksestaan. Näitä Haraldin tapaisia pissaliisoja on tuolla digicamera.netissä lähes joka viestissä joko hintapoliiseina tai tarkoituksena vittuilla niille joilla on jotain myytävää. Nyt loppuu tän tuotteen myynti tähän ja myös mun tarvikkeet ei jatkossa tule Haraldin ansiosta jatkossa myyntiin tälle palstalle. Joten voin sanoa Haraldille että hanki itsellesi elämä ettei tarvitse hukata muiden aikaa paskanjauhantaan.