Ostettu pari vuotta sitten Ebayn kautta englantilaisesta kameraliikkeestä, missä vaihdettiin tiivisteet ja lisäksi puhdistettiin mekaniikka. Eli laite hyrrää sen mukaisesti täydellisesti. Kuvia: Dropbox - No photos or videos Lisäksi mukaan alkuperäinen ohjekirja, rungonmyötäinen laukku missä läppä kuvaamista varten, eli pysyy pölyltä hyvin suojassa reissun päällä. Yksi linssin kotelo mihin kummatkin mahtuvat (eivät kerrallaan siis...) sekä T20-salama ja polarisaatiosuodin. Ehjä hot shoe! Myyn ainoastaan pakettina, sillä olen kuvaillut tällä hissuksiin koko ajan, enkä halu hajottaa settiä, mieluummin pidän tämän sitten itse Kysyä saa, laite sijaitsee Ikaalisissa, saa tulla mielellään katsomaan. Hiihtolomaviikolla olen tulossa Helsinkiin kait koko viikoksi, silloinkin voi näyttö onnistua. Kuvassa on tuossa hieman pölyä, en jaksanut alkaa meikkaamaan tuota sen enempää vielä. Ollut itselläni reissussa vaelluksilla Negevissä, Krimillä, jne, eli ei ihan enään varmaankaan siinä pakasta vedetyssä kunnossa, missä itse tämän ostin. Väittäisin, että kuitenkin pintalikaa kaikki, koska olen todella varoen tämän kanssa kulkenut. Jos joku on oikeasti kiinnostunut, voin putsata linssit kunnolla ja ottaa lisää kuvia niistä. Hintapyyntö 180€, kunto siis sen mukainen. Itse maksoin koko setistä viitisen kymppiä enemmän + pk 2012.