***MYYTY***Myynnissä rakas LX:ni mutta minkäs teet kun pitää rahoittaa muita harrastuksia. Hyvässä kunnossa, en ole huomannut usein näissä tavattua sticky mirror ongelmaakaan. Pohjalevy on kulunut ja etsimen vasen ylänurkka ottanut joskus (ei minun käytössä) pienen osuman mutta ei vaikuta kuvaamiseen ollenkaan, kun on niin nurkassa. Yleisesti ottaen kamera on kuitenkin oikein siistissä kunnossa. Kamera on välimallia jossa on ISO 3200 kuten uusimmissa malleissa mutta vanhemman mallin laukaisimen lukitus. Mukana tulee myös alkuperäinen kameran kaulahihna. Kuvia kapistuksesta Pentax LX by Severius77 Useimmat varmasti tuntevat kameran/osaavat käyttää googlea mutta pistänpä pari linkkiä kuitenkin Pentax LX - The Concept Behind the Camera LX (early version) Pentax LX Hp. 200€ Yhteyden YV:llä tai suoraan p.O5O 59O 5O7 4/Saku Kameraa saa tulla käpistelemään Lahden keskustaan. Olen joulun ja uuden vuoden reissussa ja otan kameran mukaan. Ota yhteyttä jos kiinnostaa tehdä kamerasta kauppoja. Keskiviikkona 22.pvä Tampereen kautta Sastamalaan Sunnuntaina 26.pvä Turun kautta Kemiön saarelle Perjantaina 31.pvä takaisin Turkuun Sunnuntai 2.pvä Helsingin kautta Lahteen
Vs: Mentax LX Olen perjantaina iltasella ja lauantaina aamupäivällä helsingin suunnalla ja otan kameran mukaan eli ota yhteyksiä jos kiinnostaa.
Vs: Mentax LX Olen joulun ja uuden vuoden reissussa ja otan kameran mukaan. Ota yhteyttä jos kiinnostaa tehdä kamerasta kauppoja. Keskiviikkona 22.pvä Tampereen kautta Sastamalaan Sunnuntaina 26.pvä Turun kautta Kemiön saarelle Perjantaina 31.pvä takaisin Turkuun Sunnuntai 2.pvä Helsingin kautta Lahteen
Vs: Mentax LX Vau, täysin käyttämättömiä noin komia sarja...aikamoista. Jos en tarttis rahnua uusiin tellukamoihin ostaisin noi linssit sulta pois.