Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY *MYYTY*:Pentax LX

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana severius, 7 Joulukuu 2010.

***MYYTY***Myynnissä rakas LX:ni mutta minkäs teet kun pitää rahoittaa muita harrastuksia. Hyvässä kunnossa, en ole huomannut usein näissä tavattua sticky mirror ongelmaakaan. Pohjalevy on kulunut ja etsimen vasen ylänurkka ottanut joskus (ei minun käytössä) pienen osuman mutta ei vaikuta kuvaamiseen ollenkaan, kun on niin nurkassa. Yleisesti ottaen kamera on kuitenkin oikein siistissä kunnossa. Kamera on välimallia jossa on ISO 3200 kuten uusimmissa malleissa mutta vanhemman mallin laukaisimen lukitus. Mukana tulee myös alkuperäinen kameran kaulahihna.

Kuvia kapistuksesta Pentax LX by Severius77

Useimmat varmasti tuntevat kameran/osaavat käyttää googlea mutta pistänpä pari linkkiä kuitenkin :)
    Pentax LX - The Concept Behind the Camera
    LX (early version)
    Pentax LX

Hp. 200€

Yhteyden YV:llä tai suoraan p.O5O 59O 5O7 4/Saku

Kameraa saa tulla käpistelemään Lahden keskustaan.

Olen joulun ja uuden vuoden reissussa ja otan kameran mukaan. Ota yhteyttä jos kiinnostaa tehdä kamerasta kauppoja.

Keskiviikkona 22.pvä Tampereen kautta Sastamalaan
    Sunnuntaina 26.pvä Turun kautta Kemiön saarelle
    Perjantaina 31.pvä takaisin Turkuun
    Sunnuntai 2.pvä Helsingin kautta Lahteen

1. Vs: M:pentax LX

Kunhan kamera menee niin myyn myös Tamron Adaptall-2 adapterin Pentaxille (20€).

2. Vs: M:pentax LX

Lasketaan hintaa hiukan 215€->200€.

3. Vs: M:pentax LX

Olen perjantaina iltasella ja lauantaina aamupäivällä helsingin suunnalla ja otan kameran mukaan eli ota yhteyksiä jos kiinnostaa.

4. Vs: M:pentax LX

Olen joulun ja uuden vuoden reissussa ja otan kameran mukaan. Ota yhteyttä jos kiinnostaa tehdä kamerasta kauppoja.

Keskiviikkona 22.pvä Tampereen kautta Sastamalaan
    Sunnuntaina 26.pvä Turun kautta Kemiön saarelle
    Perjantaina 31.pvä takaisin Turkuun
    Sunnuntai 2.pvä Helsingin kautta Lahteen

5. TStoor

TStoor Well-Known Member

3 187
    76
    48
    Vs: M:pentax LX

Sama homma! Hyvää Joulua!

6. Vs: M:pentax LX

..

7. Vs: M:pentax LX

Vau, täysin käyttämättömiä noin komia sarja...aikamoista. Jos en tarttis rahnua uusiin tellukamoihin ostaisin noi linssit sulta pois. :D

8. .,.

..