Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY M: Nikon D7000 (Jyväskylä) * Myyty

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana Veepee82, 13 Elokuu 2013.

  1. Veepee82

    Veepee82 Member

    113
    0
    16
    Myydään Nikon D7000. Olen toinen omistaja (ensimmäinen oli http://www.fotobloggeri.com/). Kamera ollut minulla kakkoskamerana, sekä vaimon käytössä. Jäänyt kuitenkin niin vähälle käytölle että laitetaan myyntiin.

    Kamera toimii moitteettomasti. En ole havainnut mitään ongelmia. Tarkennus yms. toimii hyvin. Optiikoiden hienosäätö oman d800:n kanssa aivan samoissa arvoissa.

    Kameralla on otettu karvan alle 25k kuvaa. Videota en ole harrastanut, eikä tainut edellinenkään omistaja harrastaa.

    Kauppaan kuuluu runko, runkotulppa, laturi, alkuperäinen "d7000" hihna, 8gb sd kortti, kuvassa näkyvä laukku ja alkuperäinen laatikko. (muistaakseni ohjekirja on siellä ja muut tilpehöörit)

    ***Update: Siinähän kävi niin että ostaja tuli ja testattiin, mutta kun otin vanhan 8gb kortin irti siitä irtosi pieni pala. Sen seurauksena sd slot 2 ei toimi ja kamera herjaa tästä. Kuvia voi ottaa kun laittaa slot 2 jonkun muistikortin, jolloin slot 1 toimii normaalisti. Sen kuitenkin huomasin että kaikki sd-kortit (kingstonin 2gb) eivät toimi "tyhminä" kortteina tuossa slot2:ssa vaan pitänee varmaan olla sandiskin joku. Koitan itse löytää tähän jostakin sopivan.

    =300€

    Lisäksi tarjolla on meike merkkinen kahva.
    =50€

    Löytyy Jyväskylän läheltä. Mielellään nouto, mutta myös posti kuljettaa ostajan piikkiin.

    yv:tä tai turhapuro82 ätt gmail (piste) com

    (keltainen hihna ja optiikka eivät kuulu kauppaan)
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Veepee82

    Veepee82 Member

    113
    0
    16
    Vs: M: Nikon D7000 (Jyväskylä)

    Uppista
     
  3. Veepee82

    Veepee82 Member

    113
    0
    16
    Vs: M: Nikon D7000 (Jyväskylä)

    Nyt on halpa :)
     
  4. Veepee82

    Veepee82 Member

    113
    0
    16
    Vs: M: Nikon D7000 (Jyväskylä)

    Up