Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

SOLD Kaksi viallista Yashica T3 -kompaktikameraa

Discussion in 'Myydään' started by nyntti, Jul 7, 2018.

1. nyntti

nyntti Member

34
    0
    6
    Myytävä tuote: 2 x Yashica T3
    Hinta: 10 EUR
    Tuotteen kuvaus:

Myynnissä kaksi sinänsä suurenmoista Tessar-linssillä varustettua Yashica-pokkaria. Toinen on perusmalli, toinen "Super", käytännössä samanlaiset.

Olen kuvannut varsinkin Superilla paljon, mutta lopetin jokunen vuosi sitten, kun joihinkin ruutuihin alkoi ilmestyä kummallista valovuotoa, jonka lähdettä en saanut selville. Lisäksi paristokotelon kansi on rikki, mutta se korjaantuu teipillä. Muuta vikaa ei ole ilmennyt. (Tosin: kun itse sain tämän kameran, se ei ottanut lainkaan virtaa. Avasin sen ja löysin irronneen juotoksen, jonka onnistuin jotenkuten kolvaamaan kiinni. Sen jälkeen toimi aina moitteettomasti. Ehkä valovuotokin on perua tästä operaatiosta, mutta kuten todettu, ko. vika ilmeni vasta paljon myöhemmin.)

Toisella T3:lla olen kuvannut vähemmän. Sen vikana on filminsiirto: joskus laukaisun jälkeen pyörittää pari ruutua ohi valottamatta niitä. Voi liittyä myös laukaisimeen, en tiedä.

Jos joku silti haluaa nämä heikkokuntoiset pokkarit tutkittavaksi tai varaosiksi, niin kympillä saa.

Tuotteen kunto: Huono
    Toimitusehdot: Pakettiautomaatti 5,90 € tai nouto
    Yhteydenottotavat: antti.nylen@gmail.com
    rajattu.jpg