ei kellään ois kiinnostusta ostaa canon 1000D plus siihen canon zoom lens ef 75-300 1:4-5.6 III sekä canon 18-55. muistikortit ultraII sd 1 gb ja sandisk 6 gb. laukkukin mahdollista ostaa mukana. sekä laturi, akku, käyttöohjeet yms tulis mukana. jouluna saatu.. mutta haluan nikonin takaisin =) nikoni passaa mun käteen paremmin. soligor 250 mm f/4.5 telephoto No.T-385460 lukee tossa putkesa sovite on nikon/M42/L telejatke prinzflex auto 2x converter nyt olis kuvat. soligor Free Image and File Hosting - Share Your Images - Aijaa.com Free Image and File Hosting - Share Your Images - Aijaa.com Free Image and File Hosting - Share Your Images - Aijaa.com telejatke: Free Image and File Hosting - Share Your Images - Aijaa.com Free Image and File Hosting - Share Your Images - Aijaa.com Nikon M42 Free Image and File Hosting - Share Your Images - Aijaa.com kaikista voi heittää tarjoukset sähköpostiin. reea.kokko@gmail.com
Vs: nikon ED AF-S Nikkor 70-300mm, nikon D40, jalusta, soligor 250 (Rajalassa 70-300VR maksaa uutena 499: http://www.rajala.fi/www/popupcard.php?id=2226 )
Vs: nikon ED AF-S Nikkor 70-300mm, nikon D40, jalusta, soligor 250 hoksasin itsekkin, en vain kerennyt vaihtaa. en ole netin hintoja katsellut. itse maksoin tästä muutama viikko sitten 530 Mutta nyt on hinta korjattuna =)
Vs: Nikon D40 pakettina mulla ei kyllä ole hajuakaan paljonko olen kuvannut tuolla rungossa tuskin takuuta enää. viime vuoden lokakuussa ostettu ja muistelen et vuosi oli takuuta. en kyllä satavarma ole. toiminut kuitenkin moitteettomasti. 70-300 on takuu voimassa kun se on ostettu tälle syksyä
Vs: soligor 250 mm f/4.5 telephoto,nikon/M42/L,telejatke prinzflex auto 2x converter ostakaahan tuokin pois vielä
Vs: soligor 250 mm f/4.5 telephoto,nikon/M42/L,telejatke prinzflex auto 2x converter nyt ois kuvat saatavilla
Vs: soligor 250 mm f/4.5 telephoto,nikon/M42/L,telejatke prinzflex auto 2x converter ostakaa. tarjouksia saa heittää.