Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY M: Nikon AF-S ED 300mm F/4.0 MYYTY

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana jeesse, 14 Maaliskuu 2012.

1. jeesse

jeesse

18
    0
    0
    Linssi naarmuton ja siisti. Olen objektiivin toinen omistaja, ollut minulla käytössä 1,5 vuotta ja edellisellä omistajalla 4vuotta. Ainut "vika" objektiivissä on, että tarkentaessa tarkennus vingahtaa. Kuulunut minun käytössä alusta asti. Tarkennus toimii kyllä muuten hyvin ja kohdilleen. Voi tulla testailee Kajaaniin! :)

Vaihtoo Nikkorin 70-200 VR voi ehdottaa.

hp.600e

Tarjouksia mailiin: jesse.notione@gmail.com
    puh.050-4687828

2. JJJJ

JJJJ Member

410
    4
    18
    Vs: M: Nikon AF-S ED 300mm F/4.0

Osaako palstanlukijat arvioida että mitäköhän se vingahtaminen tarkoittaa moottorin kannalta? Onko lopun alkua ja mitä ylipäätään minkälaisia eurosummia tarkennusmoottorin vaihto kustantaa?

3. Isosceles

Isosceles Member

446
    0
    16

Jos kuuluu kokoajan niin ei kuulosta kovin hyvältä... Mutta on ainakin hinta kohillaan, tavallaan.

4. jeesse

jeesse

18
    0
    0

Tarkennus moottorissahan vika todennäköisesti on kun nyt asiaa olen enemmän selvitellyt. Voi olla lopun alkua, mutta voi kestää vielä pitkäänkin ennen kuin tarvitsee vaihtaa.. Vaikee sanoa. Vinguntaa kuuluu näköjään enemmän kun nyt pitkän tauon jälkeen laitoin kameran nokalle, vähän ajan tarkentelun jälkeen vingunta loppui kokonaan. Pistän tässä jossain vaiheessa vaikka videon youtubeen miten putki käyttäytyy..

Joku sanoi, että tarkennuksen putsaamisella ääni voi loppua kokonaan. Itse en osaa sanoa onko se mahdollista..?

5. jeesse

jeesse

18
    0
    0

Tässäpä videoo ongelmasta. Tossa ei juurikaan kyllä vingu. Lähinnä vingahdus kuuluu kun tarkentaa esim. nopeasti läheltä kauas. Myös silloin kun linssi on ollut käyttämättä jonkin aikaa vinguntaa saattaa kuulua enemmänkin, tänääs sen huomasin.

Videon löydät täältä:
    http://www.youtube.com/watch?v=OzH41ubDfXY&feature=youtu.be

6. JJJJ

JJJJ Member

410
    4
    18

Mikä runko tuossa videolla on käytösä. Jotenkin näyttää siltä, että tarkennus on hitaanpi kuin jossain tappivetosissa rungoissa. Olenko väärässä.

7. jeesse

jeesse

18
    0
    0

D90. En tiiä toimiiko hitaammin tuossa rungossa. Lähinnä taitaa olla vaan niin huonossa valossa ja pienessä tilassa kuvattu , että ei löydä tarkennusta ja siksi veivaa hitaammin ees taas.. En tiiä.

Voin pistää huomenna vielä toisen videon päivänvalossa kuvattuna.

8. karhut

karhut

4
    0
    1

Ihan kunnossa tuo on; mun mielestä

9. jeesse

jeesse

18
    0
    0

500e+postikulut tarjottu. Jos ei tämän päivän aikana tuu parempia tarjouksia niin putki lähtee tolla hinnalla!

Tarkennus vinkui yön jälkeen taas vähän enemmän, mutta vähän ajan tarkentelun jälkeen se taas lakkasi lähes kokonaan.. Enempää en oikeen osaa ongelmaa selventää.

10. jeesse

jeesse

18
    0
    0

MYYTY