ISOJA TAULUKEHYKSIÄ JA LASEJA 4 KPL Ovat jääneet vuosiksi varastoon valokuvanäyttelyn teosten kehystyksestä. Tällä hetkellä ovat minulle tarpeettomia, joten parempi myydä pois tilaa viemästä. Kehykset ja lasit sijaitsevat Helsingin Vallilassa. KEHYKSET: Valmistettu 28 x 40 mm kokoisesta puisesta koriste L-listasta. Profiilin leveys edestä katsottuna 30 mm. Pinnoitteena kuultoväri + lakka, puunsyyt näkyvät. Väri: Musta Profiilin korkeus sivusta katsottuna: 28 mm Profiilin leveys edestä katsottuna: 40 mm Asennuskorokkeen korkeus: 12 mm Kehyksen ulkomitat: 635 mm x 835 mm LASIT: Leikattu kehyksiin sopiviksi. Paksuus: 2 mm Ulkomitat: 578 mm x 758 mm Kehyksiä ja laseja on yhteensä 4 kpl. HP koko paketille: 60 eur. Voin tarvittaessa lähettää kehyksistä mallivalokuvat (yleis ja profiili) sähköpostitse. Postitus tulisi kalliiksi ja itselle hankalaksi, joten kyseessä olisi pelkkä nouto. Lasit ja kehykset on paketoitu erikseen pahvikoteloihin (2 kpl): mahtuvat henkilöautoon. Edit: Myyty 27.02.2011. Kiitoksia kiinnostuneille!
Vs: M: Isoja taulukehyksiä ja laseja 4 kpl Mullekin tuli, kiitos. Mä olen vielä hieman klesana ja käytän kotvasen aikaani paranemiseen. Harkitsen sen ajan asiaa. - E